مردجوان سرایدار که بر اثر مشاجره با همسرش او را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

قتل وحشتناک در پایتخت | قتل هولناک زن سرایدار مدرسه در تهران توسط شوهرش + مصاحبه

به گزاش سلام نو به نقل از شمانیوز؛ مرد معتاد که در اقدامی هولناک همسر سرایدارش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، ساعتی پس از ارتکاب به این جنایت، دستگیر شد.

عقربه‌ها ساعت ۱۸ چهارشنبه بیست و دوم شهریور ماه را نشان می‌داد که فریادهای ناشی از مشاجره زن و شوهری جوان از یک مدرسه غیر انتفاعی پسرانه، سکوت عصرگاهی محله تهرانسر را در هم شکست و دقایقی بعد، قتل هولناک یک زن جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

طولی نکشید که ماجرای به قتل رسیدن زن جوان در بی‌سیم‌های ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر پیچید و خیلی زود قاضی وحید ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، به همراه تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در پاگرد طبقه اول ساختمان با جسد زن حدودا ۴۰ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه پهلو و گردن هدف ضربات بی‌امان چاقو قرار گرفته و قربانی جنایت شده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، یکی از کسبه محل پس از شنیدن فریادهای " کمک کمک" زن جوان به مدرسه رفته و مشاهده کرده که همسر مقتوله با لباس خونین و چهره پریشان از صحنه جنایت در حال فرار است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتوله و همسرش سرایدار مدرسه بودند و دختر جوان آن‌ها شاهد این قتل خونین بوده است؛ او با چشمانی گریان ماجرای این جنایت را اینطور برای تیم جنایی توضیح داد: ما در یکی از این اتاق‌های مدرسه زندگی می‌کنیم و مادرم نیز سرایدار بود؛ ساعتی قبل پدرم که به شیشه و هروئین اعتیاد دارد برای خوردن نهار به خانه آمد، اما ناگهان مشاجره شدیدی میان آن‌ها شکل گرفت.

دختر مقتوله در ادامه گفت: مادرم سعی کرد فرار کند، اما پدرم با چاقو دنبالش کرد و در پاگرد طبقه او را با ضربات مهلک چاقو از پا درآورد و در نهایت پا پوشیدن کفش‌هایش، صحنه جرم را ترک کرد؛ من و برادر خردسالم نیز هرچقدر فریاد کشیدیم کسی به داد ما نرسید!

تیم تحقیق در نخستین گام با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی گسترده متوجه شدند مرد جوان پس از به قتل رساندن همسرش به یک انبار رنگ در غرب تهران رفته و مخفی شده است که همین کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

بازپرس جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا متهم را بازداشت کنند که مرد جنایتکار خیلی زود در یک عملیات غافلگیرانه در انبار رنگ موردنظر به دام افتاد.

متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در همان تحقیقات ابتدایی به جرم قتل همسرش با چاقویی که در جیب شلوار خود داشت اعتراف و دلیل ارتکاب به این قتل را مصرف شیشه، هروئین و اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

گفتگو با متهم:

چند سال است که مواد مخدر مصرف می‌کشی؟

متاسفانه ۱۵ سال قبل گرفتار شیشه و هروئین شدم و بزرگترین اشتباه زندگی‌ام را انجام دادم که امروز تقاص آن را پس دادم.

چرا به سمت مصرف مواد مخدر رفتی؟

در دوران جوانی با افرادی دوست شدم که همگی موادمخدر می‌کشیدند به همین‌خاطر من نیز به سمت شیشه روی آوردم.

چه تحصیلاتی داری؟

تا سوم راهنمایی درس خواندم.

شغلت چیست؟

نقاش ساختمان هستم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید