دزدگیر اماکن پارسه پوز امروزه با پیشرفت فناوری به حرفه ای ترین شکل تولید می شوند. مصداق تولید حرفه ای تولید این آژیر ها را می توان تولید آژیر های بی سیم دانست. درباره مزایا و معایب این دزدگیر ها برای شما صحبت کردیم.

بزرگترین فروشگاه دزدگیر اماکن با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت

دزدگیر منزل تامین امنیت برای واحد های شغلی و مسکونی در مقطع زمانی کنونی دارای اهمیت بسیاری می باشد. به طوری که دارایی های افراد و البته جان افراد باید در ایمنی کامل در اماکن مختلف قرار گیرند. خرید دزدگیر برای اماکن یکی از بهترین راه ها برای تامین امنیت واحد های مسکونی می باشد. به علاوه اینکه دارایی های واحد های شغلی نیز دراین صورت حفظ خواهند شد. در این مطلب درباره دزدگیر اماکن و البته راهنمای خرید آن برای شما صحبت خواهیم کرد.

راهنمای خرید دزدگیر اماکن

مهم ترین نکاتی که برای خرید دزدگیر اماکن باید درنظر داشته باشید به شرح زیرند:

  • تشخیص درست : دزدگیر علی رغم حساسیت درست باید از تشخیص درست هم برخوردار باشد. به طوری که با بی دلیل آژیر زدن خود نباید سبب آزرده خاطر شدن مشتریان بشود.
  • واکنش سریع : سارقین به خوبی می دانند که برای سرقت از یک واحد شغلی و البته مسکونی زمان زیادی ندارند. به همین دلیل دزدگیر منزل باید در سریع ترین زمان نسبت به اتفاقاتی که در منزل رخ می دهند واکنش نشان دهد.
  • نصب سریع و راحت : این مورد امروزه به کمک دزدگیر های بی سیم فراهم می شود. دزدگیر های بی سیم به دلیل عدم نیاز به سیم کشی های سفت و سخت امکان این را فراهم کرده اند به راحتی امنیت خانه خود را تامین کنید.
  • عدم تاثیر منفی روی ظاهر خانه : بسیاری از افراد هزینه های هنگفتی را برای بهبود ظاهر خانه پرداخت می کنند. به همین دلیل نمی خواهند که ظاهر خانه شان به دلیل تعبیه کردن دزدگیر دچار ایراد شود. بزرگترین مشکلی که می تواند ظاهر خانه را به این دلیل تحت تاثیر قرار بدهد سیم کشی های بسیار می باشد.
  • دوام دستگاه : هنگامی که قصد دارید برای خانه خود دزدگیر خریداری کنید باید به این مهم توجه کنید که این دزدگیر تا چه مدت می تواند کار شما را راه بندازد؟

نحوه از کار انداختن دزدگیر اماکن

بهترین کاری که در این باره می توانید انجام دهید این است که پنل اصلی دستگاه را غیر فعال کنید. بسیاری از افراد به اشتباه این طور تصور می کنند که منظور از پنل اصلی صفحه کلید دزدگیر می باشد.

بزرگترین فروشگاه دزدگیر اماکن با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت

درحالی که پنل اصلی کلا شی متفاوتی است که در یک محفظه فلزی قرار گرفته است. در این محفظه باتری و بورد دستگاه و ... قرار می گیرند. سارقین به سرعت این پنل را می یابند و اقدام به از کار انداختن دستگاه به کمک جدا کردن باتری میفتند. برای از کار انداختن این دزدگیر ها ابتدا باید باتری را خارج کنید. سپس باید به سراغ قطع کردن ترانسفورماتور برویدو هر پنل از یک ترانسفورماتور بهره مند است که به کمک پریز به برق اتصال دارد. سپس در اخرین گام باید shut down را تایید کنید.

ویژگی های بهترین برند دزدگیر اماکن

اگر برای شما سوال پیش آمده است بهترین برند دزدگیر اماکن باید دارای چه ویژگی هایی باشد مهم ترین این ویژگی ها به شرح زیرند:

  • تنوع بالای محصولات : یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بهترین برند تولید دزدگیر باید داشته باشد تنوع بالای محصولات می باشد. به طوری که انواعی از محصولات اعم از دزدگیر بی سیم و نیز محصولات دیگر را به خوبی به فروش برساند.
  • کیفیت بالای محصولات : کیفیت درباره فروش هر محصولی حرف اول را می زند. به طوری که درصورت خرابی زودرس اجناس فروخته توسط یک برند, اعتماد مشتری نسبت به آن محصول از بین می رود. به همین دلیل باید نسبت به کیفیت محصولات نیز حساس بود.
  • ارائه محصولات جانبی : دزدگیر ها دارای برخی قطعات جانبی مانند باتری و ... می باشند. هنگام خرابی این قطعات افراد نمیخواهند که هزینه یک دزدگیر کامل را پرداخت کنند. به همین دلیل به دنبال این هستند که محصولی را خریداری کنند که با پرداخت هزینه برای آن تا مدت ها محصول را داشته باشند.

مزایای استفاده از دزدگیر اماکن

بزرگترین فروشگاه دزدگیر اماکن با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت

تا به اینجا درباره دزدگیر, بهترین برند فروش آن و البته نحوه از کار انداختن آن برای شما صحبت کردیم. حال سوال پیش میاید که مزایای استفاده از دزدگیر اماکن چیست؟ مهم ترین این مزایا به شرح زیرند:

  • به کمک دزدگیر اماکن امکان سرقت کاهش می یابد. به طوری که تنها نصب دزدگیر به صورت ظاهری هم ممکن است سارقین را از سرقت کردن باز دارد.
  • تحت پوشش بیمه قرارگرفتن : اگر قرار باشد مکانی تحت پوشش بیمه قرار گیرد باید به دزدگیر مجهز شود. بنابراین با نصب دزدگیر اماکن با یک تیر دو نشان زده اید. درصورتی که دزدگیر را در مکان موردنظر خود نصب کنید خواهید دید که هم تحت پوشش بیمه آتش سوزی و هم بیمه سرقت سهامی قرار خواهید گرفت.
  • ممانعت از حریق : آتش سوزی یکی از بدترین و خسارت زاترین رخداد هایی است که در مکان های مختلف به سراغ افراد می آید. اما دزدگیر های پیشرفته اماکن دارای سنسور دود هستند که همین امر سبب می شود درست در ابتدای آتش سوزی افراد از بروز این خطر باخبر شوند و جلوی آتش سوزی را بگیرند.
  • از درب و پنجره خانه خود محافظت کنید : بسیاری از سارقان برای نفوذ به خانه افراد اقدام به شکستن درب و پنجره می کنند. به همین دلیل با استفاده از نصب دزدگیر اماکن و با کمک سنسور های تشخیص ضربه می توان جلوی این اتفاق بد را گرفت.

معایب دزدگیر اماکن که کسی به شما نمی گوید

بزرگترین فروشگاه دزدگیر اماکن با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت

برخی معایب را دزدگیر های اماکن علی رغم مزایای بسیار دارند. برای نمونه می توان به آژیر کشیدن های کاذب و البته فاصله کم تحریک تا آژیر کشیدن اشاره کرد.

سخن آخر

دزدگیر اماکن پارسه پوز امروزه با پیشرفت فناوری به حرفه ای ترین شکل تولید می شوند. مصداق تولید حرفه ای تولید این آژیر ها را می توان تولید آژیر های بی سیم دانست. درباره مزایا و معایب این دزدگیر ها برای شما صحبت کردیم. علی رغم تامین امنیت از سوی این دزدگیر ها بازهم ممکن است صدای آژیر این دزدگیر ها برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی درباره دزدگیر اماکن اطلاعات کاملی را بدست آورده باشید. از اینکه ما را تا انتها همراهی کردید از شما عزیزان ممنونیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید