ملی‌پوش وزنه‌برداری پس از خداحافظی گفت: دوست داشتم پایان دوران حرفه‌ای همراه با مدال خوشرنگ باشد، اما نشد.

خداحافظی وزنه‌بردار ایران روی تخته قهرمانی جهان ۲۰۲۳

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محمد زارعی ملی پوش وزنه برداری پس از خداحافظی از دنیای وزنه‌برداری اظهار داشت: فکر می‌کنم یکی از قدیمی ترین وزنه‌برداران در اردوی تیم ملی بودم و سرگذشت عجیب و بالا و پایین های زیادی داشتم. با این حال تلاش کردم چیزی برای حسرت برای خودم نگذارم. من چندین سال در اردوها تمام تلاشم را کردم اما شرایط ورزش به گونه‌ای است که فاکتورهای مختلفی باید دست به دست هم دهند تا ورزشکار به نتیجه دلخواه برسد.

وی ادامه داد: خدا را شکر بعد از اتفاقاتی که برایم افتاد و هفت، هشت سال دوری به مسابقات بازگشتم و مدال‌آوری داشتم. دوست داشتم با یک مدال خوش‌رنگ خداحافظی کنم اما متاسفانه نشد.

زارعی در پاسخ به این سوال که به صورت احساسی تصمیم به خداحافظی گرفت یا از قبل به آن فکر کرده بود؟ گفت: تصمیمی بود که به آن فکر کرده بودم دوستان و آقا نواب گفتند مسابقات امسال باشم و سال آینده خداحافظی کنم اما سال‌های زیادی در اردو مانده بودم و سخت بود. تصمیم گرفتم میدان را به جوانترها بدهم و امیدوارم وزنه‌برداری رو به پیشرفت باشد و شاهد افتخارآفرینی وزنه‌برداران دیگر باشم. خداحافظی سخت است و ما هم با ورزش حرفه‌ای زندگی کرده‌ایم. با این حال باید قبل از اینکه مجبور به کنار رفتن می‌شدم، این تصمیم را می‌گرفتم.

ملی پوش کهنه کار وزنه برداری در مورد فعالیت در بخش‌های دیگر این رشته تاکید کرد: قلبا وزنه‌برداری را دوست دارم. از کودکی در وزنه‌برداری بودم و با آن عجین شده‌ام. قطعا در کنار وزنه‌برداری خواهم بود و اینطور نیست، حالا که دوران ورزشی‌ام تمام شده است بخواهم با وزنه‌برداری قهر کنم یا دلگیر باشم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید