سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی ویدیویی از دخترش که وسط آوازخواندنش وسط لایو عطسه می‌کند در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عطسه کردن بامزه دختر سینا سرلک وسط آواز خواندن پدرش در لایو + فیلم

به گزارش سلام نو، سینا سرلک متولد آبان ۱۳۶۱ در الیگودرز لرستان، خواننده است.

او فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران است، از شاگردان استاد محمدرضا شجریان می باشد، موسیقی را از دوران کودکی زیر نظر پدر و با ملودی های بختیاری شروع کرده است.

او کار خوانندگی را ا سنین کودکی آغاز کرد و در ۷ سالگی در سریال شاخه طوبی در سال ۱۳۶۷ ترانه محلی خواند، او نواختن تنبک را زیر نظر استادانی چون حسن جزایی و جمشید محبی فرا گرفت.

سینا سرلک‌پس از آن به مدت ۶ سال زیر نظر نصر فرهنگ فر فعالیت خود را ادامه داد و مدتی هم نزد کیهان ساکت به فراگیری ساز تار مشغول بود.

سینا سرلک در رشته آواز و تنبک مقام اول را در بخش موسیقی نواحی در نهمین جشنواره فجر ۱۳۷۲ در سن یازده سالگی و در بین بزرگان این موسیقی را کسب کرد،بعد از آن جایزه بود که برای سینا اتفاق جریان‌ سازی افتاد.

شهرت جناب سرلک بیشتر به خاطر  تیتراژ دو سریالیمعروفی است که خوانده است سریال خانه ای در تاریکی سال ۱۳۸۲ و سریال مرده متحرک سال ۸۴ دو سریالی است که سینا سرلک تا به حال خوانندگی آنها را برعهده داشته است.

او در سریال شهرزاد هم با محسن چاووشی به شدت درخشید و آهنگ های بیادمانی از خود بجای گذاشتند.

سینا سرلک آذر ماه ۱۳۹۰ ازدواج کرده و یک دختر بنام ساغر دارد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید