زندگی خصوصی سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش تیم ملی فوتبال کشورمان همواره خبرساز بوده است، اما این بار انتشار تصاویری از زندگی خصوصی این مهاجم لژیونر عضو باشگاه رم به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.

لو رفتن فیلم خصوصی سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران جنجالی شد

به گزارش سلام نو به نقل از شما نیوز، سردار آزمون مهاجم مطرح و پرتلاش تیم ملی اگرچه مدارج ترقی را سریع طی کرد و حالا هم یکی از شاگردان ژوزه مورینیو محسوب می‌شود، اما طی چند سال اخیر زندگی خصوصی‌اش بارها موردتوجه رسانه‌های خارجی و فضای مجازی شده است.

ملی‌پوش کشورمان که سابقه دو بار حضور در رقابت‌های جام جهانی را هم دارد، ۵ سال قبل دقیقا در روز بیست‌ویکم شهریور ماه دچار یک مسئله خصوصی و فیلمی از او در فضای مجازی منتشر شد که سر و صدای زیادی به راه انداخت. این فیلم در واقع بخشی از صحبت‌های تصویری سردار به صورت لایو در اینستاگرام بود که برای لحظات کوتاهی یک خانم نیز در کنارش دیده شد و همین چند لحظه کافی بود تا فضای مجازی مملو از آن شود و شایعات بسیار زیادی پیرامون آن بر سر زبان‌ها بیفتد. البته آزمون خیلی سریع پیرامون ماجرا توضیح داد و داستان حل و فصل شد.

قطعا اگر سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا حاضر نشده و ماندن در اردوی آاس رم را به همراهی تیم ملی در قطر ۲۰۲۳ ترجیح بدهد، بار دیگر به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود و البته این بار علاوه بر توجه، انتقادات زیادی را هم متوجه خودش خواهد کرد.

سردار آزمون

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید