نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس با اشاره به دیدار روز گذشته اقشار مختلف مردم استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب گفت: دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است و خواص در این زمینه باید هوشیار باشند.

دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است / خواص در این زمینه باید هوشیار باشند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در مجلس در جلسه علنی امروز ۲۱ شهریور مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی عنوان کرد: یک بار دیگر با وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان جان دوباره ای گرفت.

وی تصریح کرد: به همه عزیزان خصوصا خواص تاکید می کنم که در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب تامل کنند و آن را چراغ راه خود قرار دهند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس ادامه داد: یکی از توصیه های رهبر انقلاب این بود که دشمن امروز وحدت و امنیت را هدف قرار داده و ما باید هوشیار باشیم، به عنوان نماینده مجلس به ویژه به خواص هشدار می دهم که اگر بخواهند از تریبون ها و جایگاه خود وحدت و امنیت را متزلزل کنند و به آن آسیب برسانند قطعا ملت پاسخ آن ها را خواهند داد و در آتشی که خود برافروخته اند خواهند سوخت.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید