مستانه مهاجر تدوینگر سینما و همسر سابق پژمان بازغی در برنامه جدید «با ضیا» با اجرا علی ضیا درباره جدایی‌اش از پژمان بازغی صحبت کرد.

نخستین صحبت‌های تکان‌دهنده مستانه مهاجر درباره جدایی‌اش از پژمان بازغی + فیلم

به گزارش سلام نو، مستانه مهاجر متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران، تدوینگر است.

او فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است که از سال ۱۳۷۲ وارد تدوین شد و به صورت مستقل از سال ۱۳۸۱ کارش را ادامه داد و حالا تهیه کنندگی هم می‌کند.

مستانه مهاجر: من از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بودم فعالیت ام را شروع کردمبه واسطه پدرم که بسیار فیلم بین بود به هنر علاقمند شدم و سپس از طریق یک آشنایی به یک شرکت فیلمسازی معرفی شدم و فعالیت خود را در تدوین شروع کردم.

مستانه مهاجر: سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه دادم بصورت انفرادی از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی شروع به کار کرد که از بازیگران آن می توان به جمشید مشایحی وفاطمه معتمد آریا  اشاره کرد.

وی در سال ۱۳۹۵ به عنوان تهیه کننده فیلم «اسرافیل» را ساخت که کارگردانی آش برعهده آیدا پناهنده بود و در ادامه سال ۱۳۹۸ فیلم نامو را در قامت تهیه کننده کار کرد.

مستانه مهاجر سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله باپژمان بازغی بازیگر ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر به نام نفس می باشد.

مستانه مهاجر: من عاشق پژمان شدم، ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم، دوست مشترکی داریم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت سال ۱۳۸۴ منجر به ازدواج شد.

در سال ۱۳۹۹ خبر جدایی این زوج رسانه ای شد و با اینکه ابتدا تمایلی به تایید یا تکذیب ان نداشتند اما در نهایت با حذف تصاویر مشترک این خبر تایید شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ندا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 1
    چقدر خانم با شخصیت و با عزت نفسی هستند ایشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید