انتشار تصویری از صورت کبود سحر قریشی بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون ایران در باشگاه بدنسازی در دبی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.

کتک خوردن سحر قریشی از دختر عرب در باشگاه بدنسازی دبی! + ماجرا چیست؟ / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از روزنو؛ سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

یک عکس از سحر قریشی در دوبی منتشر شده است که در آن صورتش کبود و زخمی است که ابتدا گفته شد یک دختر عرب در دوبی و در باشگاه بدنسازی با او اختلاف پیدا کرده و بدجوری مشت به صورتش کوبیده است اما انگار ماجرا چیز دیگری بود ...

سحر قریشی بازیگر 36 ساله سینما و تلویزیون است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی مدتی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده و ابتدا در آنجا با امیر تتلو در رابطه بود اما بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

سحر قریشی تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرده که صورتش کبود است همین باعث شایعاتی شد اما خودش عنوان داشته هیچ کتک کاری ای نبوده او در دوبی با همه دوست و رفیق است چه ایرانی ها و چه عرب ها و این فقط یک گریم بوده است.

سحر قریشی

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد و بعد از چند رابطه عاشقانه در نهایت با امیر تتلو در ترکیه ازدواج کرد.اولین بار سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم.سحر قریشی اولین بار سال ۱۳۸۳ در ۱۷ سالگی با شخصی بنام «مهران اخوان ذاکر» ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال ۸۸ به طلاق ختم شد
علت تغییر اسم سحر قریشی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید