ملی‌پوشان ساحلی کشورمان با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۰ هند را شکست دادند.

قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک پاریس در منطقه آسیای مرکزی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور) در بنگلادش برگزار شد و تیم‌های ملی ایران با شکست هند به عنوان قهرمانی دست یافتند. در این مرحله ابتدا تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) موفق به شکست دو بر صفر تیم الف هند (کریشنا داواسکار راما – کاشینات ساوانت نیتین) شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۰ هند را شکست دادند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) نیز موفق به شکست دو بر صفر تیم ب هند (روبین رابی – بارات سومو) با امتیازهای ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۷ شد تا در مجموع تیم‌های ایران قهرمان این مسابقات شوند.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران با کسب این قهرمانی که مرحله نخست انتخابی المپیک در مناطق مختلف آسیا بود، به صورت مستقیم به مرحله سوم انتخابی راه یافتند تا برای تک سهمیه قاره کهن به مصاف حریفان قدرتمند بروند.

تیم‌های قهرمان پنج منطقه آسیا (نیوزیلند، قطر، چین، ایران و قهرمان منطقه جنوب شرقی)، قهرمان دوره قبل انتخابی قاره (استرالیا)، قهرمان مرحله دوم انتخابی (مشخص نشده) و میزبان (معرفی نشده)، هشت کشور شرکت کننده در مرحله سوم و نهایی انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا هستند. این پیکارها از ۲۳ تا ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۴ (سوم تا پنجم تیرماه ۱۴۰۳) بطور همزمان در پنج کنفدراسیون برگزار خواهد شد.

توفیق کابلی سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون و اکبر مسیبی داور آسیایی والیبال ساحلی ایران ملی‌پوشان را در مسابقات انتخابی المپیک در شهر کوکس بازار بنگلادش همراهی کردند.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که با هدایت حمید موحدی در این رقابت‌ها حاضر شدند، ۲۲ شهریور و پس از بازگشت به تهران، بلافاصله راهی بازی‌های آسیایی هانگژو در کشور چین خواهند شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید