در ویدیو زیر شاهد تصاویری از مجروح شدن نه شهروند در فرود اضطرای هواپیمای چینی در سنگاپور به دلیل آتش گرفتن موتور خواهید بود.

مصدومیت ۹ نفر درپی فرود اضطرای هواپیما پس از آتش گرفتن موتور هواپیما +فیلم
به گزارش سلام نو، یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی چین با ۱۵۵ سرنشین به دلیل آتش گرفتن موتور مجبور به فرود در فرودگاهی در سنگاپور شد.

یک هواپیمای خطوط هوایی چین روز یکشنبه به دنبال آتش گرفتن یکی از موتورهایش مجبور به فرود اضطراری در سنگاپور شد.

در جریان این حادثه ۹ مسافر این پرواز مجروح شدند. مسافران این پرواز به محض فرود در فرودگاهی در سنگاپور از طریق سرسره اضطراری این هواپیما را ترک کردند.

این پرواز از «چنگدو» در چین به سمت سنگاپور در حرکت بود، اما موتور آن به دلایل نامشخص آتش گرفت. این هواپیما ۱۵۵ سرنشین داشت.

فرودگاه «چانگی» در سنگاپور در بیانیه‌ای اعلام کرد که پرواز شمار «سی ای ۴۰۳» از شهر چنگدو در جنوب غربی چین حین حرکت به سنگاپور دچار این سانحه شد.

در این بیانیه آمده است:«هواپیما حدود ساعت ۴:۱۵ بعد از ظهر به وقت محلی به زمین نشست و همه مسافران و خدمه به سلامت از آن خارج شدند.»

به گزارش این منبع خبری، آتش سوزی موتور سمت چپ پس از تلاش خدمه فرودگاه مهار شده است. سازمان هواپیمایی کشوری سنگاپور اعلام کرد که ۱۴۶ مسافر و ۹ خدمه در هواپیما بودند. ۹ مسافر حین فرآیند تخلیه جراحات جزئی ناشی از استنشاق دود و ساییدگی را متحمل شدند.

سازمان هواپیمایی کشوری سنگاپور اعلام کرد که به دنبال این حادثه، باند فرود برای مدت کوتاهی بسته شد. تاکنون نوع این هواپیمای مسافربری اعلام نشده است.این اداره اعلام کرد که اداره تحقیقات ایمنی حمل و نقل در حال بررسی این حادثه است و برای کمک با همتای چینی خود تماس گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید