حتی اگر جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش قبل از بازی های آسیایی برگزار نشود اولویت کیومرث هاشمی برای رسیدگی به امور وضعیت تیم های ملی در رشته های ورزشی مختلف برای بازی های آسیایی است.

ماجرای برکناری درویش از مدیرعاملی پرسپولیس چیست؟

درحالی که شایعاتی مبنی بر برکناری مدیرعامل پرسپولیس مطرح می شود اما بعید است که وزارت ورزش در آستانه بازی های آسیایی تغییرات در مدیریت سرخپوشان را در اولویت قرار دهد.

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، روز گذشته در مورد وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس خبری مخابره شد مبنی بر اینکه قرار است روز شنبه در جلسه هیات مدیره این باشگاه رضا درویش از مدیریت سرخپوشان عزل شود.

خبری که حتی باعث شد تا فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال در این جنگ بیانیه ای بین سرخابی ها از آن نهایت بهره را ببرد و با انتشار یک استوری و کنایه به رقیب تاکید کرد که قرار است اتفاقات مدیریتی رخ دهد. هر چند که از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد قرار است از سمیعی بابت انتشار این استوری شکایت شود.

اما ماجرا چیست و آیا کیومرث هاشمی که سرپرست وزارت ورزش است می خواهد در باشگاه پرسپولیس تغییرات ایجاد کند؟ پیگیری ها از وزارت ورزش حکایت از این دارد که هاشمی درحال حاضر نه تنها در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بلکه در سایر بخش ها نمی خواهد تغییرات ایجاد کند.

درواقع تا زمانی که تکلیف وی در مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد مشخص نشود تغییراتی در بدنه وزارت ورزش و سایر ارگان های مربوط به آن انجام نمی شود. این طور که شنیده می شود شاید مجلس شورای اسلامی جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش را قبل از بازی های آسیایی در این چند روز باقی منانده برگزار کند. در هر صورت مشخص شدن وضعیت وزارت ورزش و جوانان می تواند شرایط کاروان ایران در بازی های آسیایی را از نظر روانی بهتر کند.

حتی اگر جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش قبل از بازی های آسیایی برگزار نشود اولویت کیومرث هاشمی برای رسیدگی به امور وضعیت تیم های ملی در رشته های ورزشی مختلف برای بازی های آسیایی است.

این طور که شواهد و قرائن نشان می دهد ظاهرا برخی افراد که سابقه مدیریتی در پرسپولیس داشته اند برای بازگشت دوباره به این مسند از هیچ کوشی فروگذار نیستند و چنین خبرهایی هم برگرفته از همین شرایط است. هر چند که گویا برخی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم بدشان نمی آید که رضا درویش را از میدان به درکنند تا فرصت عرض اندام بیشتری داشته باشند اما مشخصا تصمیم گیر نهایی در مورد شرایط باشگاه وزارت ورزش است نه فضاسازی ها.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید