زندانی ۳۴ ساله که از زندان با روشی عجیب فرار کرد همچنان آزاد است. ۲۰۰۰۰ دلار جایزه برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری یک قاتل که موفق شده از زندانی در پنسیلوانیا فرار کند، در نظر گرفته شده است.

نحوه عجیب فرار یک قاتل از زندان / جایزه میلیاردی برای پیدا کردن او  + فیلم

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو: به گفته مقامات، یک قاتل خطرناک که از زندان پنسیلوانیا فرار کرده بود، از همان دیواری بالا رفته که زندانی دیگری اوایل سال جاری از آن بالا رفت تا فرار کند.

دانلو کاوالکانته ۳۴ ساله که فرارش در هفته گذشته خبرساز شد، همچنان آزاد است.

فیلم تازه منتشر شده زندان نشان می‌دهد که زندانی از دو دیوار که توسط یک راهروی ۵ فوتی (۱.۵ متری) از هم جدا شده بودند، چهار دست و پا بالا رفت.

مقامات می‌گویند که سیم‌های خاردار پس از فرار قبلی نصب شده است، اما موثر نبوده است.

کانتی چستر، سرپرست زندان در یک کنفرانس خبری گفت که زندان پس از فرار ایگور بولته در ۱۹ می، مشاوران امنیتی استخدام کرده است، که به پلیس گفتند او برای فرار به دانش خود در مورد صخره‌نوردی تکیه کرده است.

هاوارد هالند از مقامات زندان هم گفت که مشاوران نقض امنیتی و کوتاهی را شناسایی کرده بودند و سیم‌های خاردار نصب شده بود تا دیگر زندانیان از همان مسیر خروجی استفاده نکنند.

هالند گفت: در حالی که ما معتقد بودیم روش‌های امنیتی ما کافی است، اما خلاف آن ثابت شد؛ و ما اکنون به سرعت برای تقویت اقدامات امنیتی خود اقدام خواهیم کرد.

کاوالکانته ماه گذشته به حرم قتل به حبس ابد محکوم شد. او در آوریل ۲۰۲۱ در مقابل چشمان دو فرزند کوچکش، نامزدش سابقش دبورا براندائو را با چاقو به قتل رساند.

آقای هالند در پاسخ به این سوال که چگونه ممکن است یک فرار به این زودی پس از فرار قبلی تکرار شود، پاسخ داد: ما فکر کردیم تلاش‌های مناسبی برای جلوگیری از آن با سیم‌های خاردار انجام دادیم.

اما در حالی که زندان بر موانع فیزیکی تمرکز داشت، سرپرست زندان گفت که آن‌ها در رسیدگی به عنصر انسانی شکست خورده اند.

در زمان فرار، درست قبل از ساعت ۰۹:۰۰ به وقت محلی (۱۳۰۰ GMT)، یک افسر در برج دیدبانی حضور داشت. اما این افسر ظاهراً نتوانست وضعیت را کنترل کند، برخلاف پرونده ماه می‌که زندانی تنها پنج دقیقه پس از فرار دستگیر شد و در مانیتورهای ویدئویی مشاهده شد.

افسری که در زمان فرار کاوالکانته برای نظارت بر حیاط C قرار داده شده بود، به مرخصی فرستاده شده است و توسط دادستان کل ایالت تحت تحقیق است.

هالند گفت: اقدام افسر برج دیدبانی در حین فرار، بخش مهمی از تحقیقات است.

سرهنگ جورج بیونز، سرهنگ پلیس ایالت پنسیلوانیا به خبرنگاران گفت که کاوالکانته ممکن است در مسیریابی در زمین‌های پر درخت مشکل داشته باشد و ممکن است در آلونک‌ها یا ساختمان‌های دیگر پنهان شده باشد.

روز دوشنبه، مقامات شروع به استفاده از هلیکوپترها و ماشین‌های گشت زنی کردند.

۲۰۰۰۰ دلار (۱۶۰۰۰ پوند) جایزه برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری او شود در نظر گرفته شده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید