قیمت سکه امامی در بازار امروز به ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید و طلای ۱۸عیار در هر گرم ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ / هر گرم طلای ۱۸عیار چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، آخرین قیمت دلار با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۲۸۴ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۳۱ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی، قیمت یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۴ هزار و ۵۸۲ تومان و نرخ حواله یورو ۴۰ هزار و ۵۲۹ تومان اعلام شده است.

در مرکز مبادله ارز و طلا، قیمت درهم ۱۱ هزار و ۲۴۱ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۱۹ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار و قیمت یورو بازار متشکل معاملات ارز ایران

وضعیت بازار طلا، سکه و نقره امروز چهارشنبه:

قیمت سکه در بازار آزاد

امروز باتوجه به بازار ایران و قیمت ۱/۹۲۷ اونس جهانی، قیمت سکه امامی (طرح جدید) ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی (طرح قدیم) نیز ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی امروز ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، قیمت ربع‌ سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد.

قیمت طلا در بازار آزاد

امروز قیمت هر مثقال طلا ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم ۳ میلیون و ۱۴۹تومان و قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان تعیین قیمت شد.

قیمت طلای دست دوم

در بازار آزاد قیمت طلای دست دوم هر گرم ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. قیمت هر گرم نقره نیز ۳۷ هزار و ۵۶۰ تومان به فروش می رسد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید