مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: امام حسین(ع) موجب عزت، فخر و مباهات است و گنجی بزرگ که در حال متحول کردن جهان است.

امام حسین (ع) جهان را متحول می کند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در جمع عزاداران اربعین حسینی در ساری اظهار کرد: امام حسین (ع) موجب عزت، فخر و مباهات است، گنجی بزرگ که در حال متحول کردن جهان است. 

وی با بیان اینکه شور و شوق برای زیارت امام حسین (ع) زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است، افزود: شور و شوق و حضور گسترده‌ای را در مسیر اربعین حسینی شاهد هستیم که وصف‌نشدنی است و این شور باید با شعور حسینی نیز توام باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه در مسیر اربعین حتی کودکانی را می‌بینیم که با فطرت پاکشان از زائران پذیرایی می‌کنند، بیان کرد: امام حسین (ع) به مانند گنجی است که می‌تواند همه انسان‌ها را هدایت کند و اگر فکر و اندیشه ما حسینی شود قطعا نجات پیدا خواهیم کرد.

رعایتی با تاکید بر اینکه نماز ستون دین است، افزود: امام حسین (ع) در ظهر عاشورا و در میان نبرد با باطل نماز را رها نکرد چراکه هر کاری که بعد از نماز انجام شود ابتر است.

وی گفت: کشتی نجات اباعبدالله برای نجات همه انسان‌ها آماده است، چراغ سعادت و هدایتی که حتی انسان‌های بد را هم نجات می‌دهد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: مردم دوستدار اهل‌بیت (ع) که نتوانستند در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کنند می‌توانند همگام با زائران اربعین در برنامه‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین شرکت کنند و با سلام به آن امام عزیز زائر حسینی شوند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید