یکی از روش‌های رایج کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون داشتن سرمایه اولیه، دریافت ایردراپ است. بسیاری از پروژه‌هایی که در بازار کریپتوکارنسی فعالیت خود را آغاز می‌کنند، برای کسب شهرت، آشنایی بیشتر افراد با قابلیت‌ها و امکانات آن‌ها و بسیاری اهداف تبلیغاتی دیگر، اقدام به عرضه ایردراپ می‌کنند.

کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه!

بازار کریپتوکارنسی را باید یکی از جذاب ترین بازارهای موجود در جهان دانست که در سال‌های گذشته افراد زیادی از این بازار سودهای بسیار زیادی کسب کرده اند. اما آیا کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه امکان پذیر است؟ برخی افراد عقیده دارند که برای کسب درآمد از این بازار، باید سرمایه اولیه داشت، اما باید بدانید که با داشتن دانش در خصوص این بازار و انجام برخی کارها حتی بدون داشتن سرمایه اولیه یا داشتن تنها اندکی سرمایه اولیه می‌توان از کریپتوکارنسی درآمد کسب کرد.

روش‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال بدون سرمایه اولیه

همانطور که گفتیم برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال حتماً لازم نیست چند صد یا چند هزار دلار سرمایه اولیه داشته باشید، درست است که معامله و خرید ارز دیجیتال اصلی ترین و احتمالاً در بسیاری مواقع پر سودترین روش کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال است. اما روش‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توان از طریق آن‌ها از این بازار کسب درآمد کرد. در ادامه به مهم ترین روش‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال اشاره خواهیم کرد.

۱- دریافت ایردراپ

یکی از روش‌های رایج کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون داشتن سرمایه اولیه، دریافت ایردراپ است. بسیاری از پروژه‌هایی که در بازار کریپتوکارنسی فعالیت خود را آغاز می‌کنند، برای کسب شهرت، آشنایی بیشتر افراد با قابلیت‌ها و امکانات آن‌ها و بسیاری اهداف تبلیغاتی دیگر، اقدام به عرضه ایردراپ می‌کنند.

افراد با انجام چند اقدام ساده مانند ثبت ‌نام در سایت پروژه، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی و گاهی خرید چند توکن از پروژه، می‌توانند ایردراپ دریافت کنند. برخی از ایردراپ‌ها آنقدر ارزشمند هستند که بسیاری از افراد پس از پایان آن، حسرت می‌خورند که کاش در آن شرکت می‌کردند. البته برخی دیگر نیز تنها چند دلار به افراد اهدا می‌کنند. اما باز هم با استفاده از این روش و شرکت در ایردراپ‌های متفاوت به مرور می‌توان به درآمد قابل توجهی رسید.

کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه!

لازم به ذکر است که تمام ایردراپ‌ها موفق و ارزشمند نیستند. به همین دلیل بد نیست که قبل از شرکت در ایردراپ در خصوص آن اندکی تحقیق کنید تا متوجه شوید که آیا این پروژه ارزش وقت گذاشتن و انجام وظایف را دارد یا خیر. اما به طور کلی باید بگوییم که کسب درآمد از ارز دیجیتال با ایردراپ بسیار ساده است و با صرف اندکی وقت به صورت روزانه و هفتگی می‌توانید درآمد داشته باشید.

۲- ریفرال کد

روش دیگری که می‌توان از آن برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون داشتن سرمایه اولیه استفاده کرد، استفاده از ریفرال کد و جمع کردن زیرمجموعه در پلتفرم‌های متفاوت است. بسیاری از پلتفرم‌های مختلف در ارزهای دیجیتال مانند صرافی‌ها به ریفرال کد اهمیت بسیاری می‌دهند.

پس از این که افراد با ریفرال کد شما در آن پلتفرم عضو شدند و اقدام به کارهای لازم مانند خرید و فروش ارزهای دیجیتال کردند، به شما پاداشی تعلق خواهد گرفت. به طور کلی مراحل کسب درآمد از ریفرال کد به شرح زیر است.

  • در اولین گام باید یک پلتفرم معتبر که می‌توان از طریق ریفرال کد در آن کسب درآمد کرد را پیدا کنید.
  • گام بعدی ثبت نام و ساخت حساب کاربری در آن پلتفرم است.
  • گام سوم به اشتراک گذاشتن ریفرال کد خود با دیگران است. برای این کار افراد می‌توانند از موارد مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌ سایت‌های شخصی، ایمیل و بسیاری روش‌های مشابه دیگر استفاده کنند.

اکنون با عضو شدن هر فرد با ریفرال کد شما و انجام تراکنش توسط او، شما با توجه به قوانین پلتفرم پاداش دریافت خواهید کرد. به طور کلی هر چه تعداد افرادی که با کد شما عضو شده اند بیشتر باشد، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد. برخی افراد با توجه به همین نکته توانسته‌ اند به درآمدهای بالا و مناسبی دست پیدا کنند.

نکته ای که در هنگام استفاده از این روش، برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون داشتن سرمایه، باید به آن توجه داشته باشید این است که در خصوص پلتفرم، تحقیقات لازم را انجام دهید تا خیالتان در خصوص مواردی مانند امنیت، اعتبار و پرداخت پاداش راحت شود.

همچنین در برخی از پلتفرم‌ها برای دریافت پاداش باید خود شما نیز تراکنشی انجام دهید. این تراکنش‌ها معمولاً به هزینه و سرمایه بالایی نیاز ندارند و هر فرد به راحتی می‌تواند عدد لازم را برای انجام این تراکنش‌ها تأمین کند.

۳- آموزش در حوزه کریپتو

سومین روشی که برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون داشتن سرمایه وجود دارد، آموزش به دیگران است. شاید برخی افراد سرمایه ای برای ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال نداشته باشند. اما این افراد با مطالعه و تحقیق بسیار زیاد می‌توانند سطح دانش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه!

با توجه به این که بازار کریپتوکارنسی این روزها تبدیل به یکی از جذاب ترین بازارها برای مردم مختلف شده است و افراد بسیاری دوست دارند با خرید ارز دیجیتال و فروش آن در زمان مناسب سود کسب کنند، آنها می‌توانند در ازای آموزش به افراد تازه وارد، کسب درآمد کنند. پس کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال با آموزش هم امکان پذیر است. هر چه سطح دانش شما بالاتر باشد و بتوانید این دانش را به افراد بیشتری یاد دهید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

این آموزش می‌تواند شامل بخش‌های مختلفی مانند تحلیل قیمت ارز دیجیتال، نحوه ورود به بازار، تحلیل نمودارهاکسب درآمد از ارز دیجیتال با آموزش، نحوه معامله و ترید و بسیاری موارد مشابه دیگر باشد.

۴- شرکت در مسابقات

شرکت در مسابقات مختلف را باید به عنوان چهارمین روشی که برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون داشتن سرمایه وجود دارد، معرفی کرد. البته این روش هم مانند روش قبل نیاز به داشتن اطلاعات بسیار زیاد در خصوص این بازار دارد. بسیاری از پلتفرم‌ها و صرافی‌ها مسابقاتی برای فعالان این حوزه برگزار می‌کنند. افراد با شرکت در این مسابقات می‌توانند بدون داشتن سرمایه جایزه نقدی آن‌ها را برنده شوند.

حتی برخی مسابقات وجود دارند که در آن افراد باید تنها قیمت بیت کوین در چند روز آینده را پیش بینی کنند و در صورت درست بودن، مبلغی به عنوان جایزه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

۵- فاست (Faucet)

برخی از وب سایت‌های پروژه‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال برای افزایش رنک خود در موتورهای جستجو از کمک افراد دیگر استفاده می‌کنند. این افراد با ورود روزانه به سایت و کلیک کردن روی بخش‌های مختلف آن که در وظایفشان مشخص شده، باعث می‌شوند تا میزان بازدید و رنک سایت بالاتر رود.

این پلتفرم‌ها، پروژه‌ها و وب‌سایت‌ها نیز در ازای این کار به آن‌ها مقداری ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند که پس از مدتی که ارزهای دیجیتال آن‌ها به میزان مشخصی رسید، می‌توانند آن‌ها را برداشت کنند. باید بدانید که این روش درآمد زیادی ندارد، اما وقت زیادی هم لازم ندارد. به همین دلیل می‌توان به این روش به عنوان یک روشی که در دراز مدت بدون صرف وقت می‌توانید اندکی درآمد بیشتر داشته باشید، نگاه کنید.

جمع‌ بندی

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه وجود دارند. برخی از این روش‌ها بسیار ساده هستند و برخی دیگر نیاز به داشتن دانش و تخصص دارند. شما با داشتن اندکی دانش در خصوص بازار کریپتوکارنسی می‌توانید از روش‌هایی مانند ایردراپ، ریفرال کد و فاست درآمد کسب کنید.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامرضا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید