رئیس قوه قضاییه گفت: باید توجه ویژه به محرومین و افراد کمتر برخوردار را همواره مدنظر قرار دهیم و در چارچوب موازین قانونی، مساعدت‌های لازم را به این قشر که احیاناً برای پرداخت هزینه‌های دادرسی با مشکلاتی مواجه هستند، داشته باشیم.

محسنی‌اژه‌ای : مقامات قضایی ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن ها را در زمره اولویت‌های کاری خود بگنجانند

به گزارش سلام نو به نقل از  ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه دیدارهای مردمی خود با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعان به دستگاه قضایی و همچنین آسیب‌شناسی روندها و رویه‌های موجود در واحدهای قضایی، با تعدادی از مراجعان و تظلم‌خواهان دیدار کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

رییس دستگاه قضا در جریان این دیدار مردمی، دستورات مقتضی را در چارچوب موازین قانونی خطاب به مسئولان ذیربط برای رفع مسائل و مشکلات مراجعان صادر کرد.

وی در خلال این دیدار بار دیگر خطاب به مقامات قضایی دستور داد ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها در چارچوب قانون را در زمره اولویت‌های کاری خود بگنجانند و در برگزاری دیدارهای مردمی و حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه استمرار و مداومت داشته باشند.

وی تاکید کرد: منطبق با تاکیدات امامین انقلاب باید توجه ویژه به محرومین و افراد کمتر برخوردار را همواره مدنظر قرار دهیم و در چارچوب موازین قانونی، مساعدت‌های لازم را به این قشر که احیاناً برای پرداخت هزینه‌های دادرسی با مشکلاتی مواجه هستند، داشته باشیم.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید