فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس درباره خبر اخراج یک عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس توضیحاتی ارائه داد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس: استاد اخراجی امتیازات تبدیل وضعیت را کسب نکرد / او بدون اطلاع دانشگاه به خارج از کشور رفته

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در پی انتشار خبر اخراج یک عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در فضای مجازی، رئیس این دانشگاه اعلام کرد: استاد مورد نظر هیچ‌یک از امتیازات تبدیل وضعیت را کسب نکرد و در حال حاضر نیز بدون اطلاع دانشگاه به خارج از کشور رفته است.

 فرهاد دانشجو با تاکید بر اینکه دانشگاه تربیت مدرس استاد اخراجی ندارد، گفت: دکتر «سمیه سیما» استاد گروه مهندسی آب دانشکده عمران این دانشگاه سال۹۵ شرایط لازم برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی را کسب نکرد و از همان سال شرایط قرارداد و تبدیل وضعیت او مشخص نشده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی اعضای هیات علمی برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی باید امتیازات لازم را کسب کنند، اما استاد فوق تاکنون تلاشی در این راستا انجام نداده و حتی ما چند ماهی به او فرصت داده شد که متاسفانه بی نتیجه بود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: در حال حاضر این استاد بدون اطلاع به خارج از کشور رفته است و اعلام کرده سه ماه دیگر به ایران باز می‌گردد که پس از بازگشت در خصوص وضعیت پرونده شان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه حواشی مربوط به اخراج استاد فوق صحت ندارد، گفت: به هیچ عنوان مسائل سیاسی یا فرهنگی در خصوص این استاد مطرح نیست ضمن اینکه ایشان از نظر فرهنگی یکی از اساتید مقید و محجبه ما هستند بنابراین حواشی که عنوان می شود صحت ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ استادی در دانشگاه تربیت مدرس نداریم که به خاطر مسائل سیاسی و فرهنگی با دانشگاه قطع ارتباط کرده باشد، اما استادی را داشتیم که از آمریکا و یا کشورهای دیگر به او پیشنهاد کار شده و این استاد با ما قطع همکاری کرده است. یا استاد بدون اطلاع دادن به دانشگاه پنج ماه به خارج از کشور رفته برگشته و از او تعهد گرفتیم و دوباره به کار بازگشته یا استادی داشتیم که بعد چند سال نتوانسته امتیاز لازم را کسب کند و با او قطع همکاری شده که البته تعداد این موارد به بیش از دو و سه نفر نمی‌رسد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید