وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۲۵ درصدی نرخ بلیت‌های اتوبوس از فردا (۱۲ شهریور) خبر داد.

 قیمت بلیت اتوبوس از فردا ۲۵ درصد ارزان می شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پخش زنده خبر با تاکید بر نرخ مصوب بلیت‌های حمل و نقل جاده‌ای، گفت: نرخ بلیت‌های اتوبوس براساس قیمت مصوب بود اما براساس تصمیم راهداری بنا براین شد تا از فردا (۱۲ شهریور) بلیت‌های اتوبوس به مقصد پایانه‌های مرزی با کاهش ۲۵ درصدی قیمت عرضه شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: البته برای بازگشت زائرین از کشور عراق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا با کاهش ناوگان حمل و نقل مواجه نشویم و تمام ظرفیت ناوگان عمومی در این بازه زمانی به کار گرفته و فراخوان سراسری به کل کشور ابلاغ کردیم تا تمام ناوگان‌ها به مرزهای عراق علی الخصوص به مرز مهران برای جا به جایی زائراین اعزام شوند.

وی افزود: تمام سعی ما در کشور این بود تا مشکلات ناوگانی را حل کنیم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و پروژه بزرگراه ایلام - مهران را تا پیش‌از اربعین امسال به پایان رساندیم و این بزرگراه ۴ بانده موجب شد تا شاهد سوانحه کمتری در تردد زائرین به مرز مهران باشیم.

بذرپاش در پایان تاکید کرد: از زوار تقاضا داریم تا کسانی که فضای خالی برای زائرین دیگر دارند آنها را نزدیک‌ترین مقصدهای در حد توان دارند حمل کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید