در ویدیو زیر شاهد تصاویری از حال غم انگیز بیژن مرتضوی خواننده و نوازنده مشهور ایرانی پس از فوت همسرش و گریه‌های تلخ او خواهید بود.

اشک های خواننده مشهور ایرانی برای فوت همسر جوانش + بیوگرافی ستاره سعیدی

به گزارش سلام نو، حال و هوای بیژن مرتضوی پس از فوت همسرش و گریه‌های تلخ او را مشاهده می‌کنید.

گفتنی‌ست شب گذشته ستاره سعیدی ،همسر دوم و جوان بیژن مرتضوی به علت عارضه مغزی درگذشت.
همسر بیژن مرتضوی فعالیت زیادی در حوزه اینستاگرام داشت و همین امر باعث شده بود که در بین طرفداران بیژن مرتضی بسیار محبوب باشد.


ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی طی روزهای گذشته، پس از عملی که بر روی مغزش انجام شده بود، در حالت اغما بود. چندی پیش بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده ایرانی با انتشار یک فیلم از مردم ایران خواسته بود برای همسرش دعا کنند..همسر بیژن مرتضوی فعالیت زیادی در حوزه اینستاگرام داشت و همین امر باعث شده بود که در بین طرفداران بیژن مرتضی بسیار محبوب باشد.

همسر بیژن مرتضوی درگیر بیماری تومور مغزی بود و این بیماری باعث شد تا میزان علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی لو برود. در دو هفته اخیر ویدئو های بیژن مرتضوی که از مردم برای شفای همسرش درخواست دعا کرده بود بسیار وایرال شد و پرده از علاقه شدید بیژن مرتضوی به ستاره برداشت.

بیژن مرتضوی

بیوگرافی ستاره سعیدی

ستاره حسینی مدل ایرانی بوده و متولد 31 شهریور 1362 در شهر لس آنجلس است و 39 سال سن دارد ستاره سعیدی همسر جوان بیژن مرتضوی خواننده نوازنده سرشناس ایرانی می باشد که در آمریکا زندگی می کند ستاره حسینی مبتلا به تومور مغزی نیز است و چندین سال است که با این بیماری دست و پنجه نرم میکند البته گفته میشود که تومور او خوش خیم است و به زودی تحت عمل جراحی باز قرار خواهد گرفت.

بیژن مرتضوی

ماجرای ازدواج ستاره سعیدی

یکی از طرفداران پروپاقرص بیژن مرتضوی بوده که همیشه در کنسرت های او ر پیدا می‌کردند و در نهایت به عنوان مدیر برنامه‌هایش فعالیتش را آغاز کرده و به ازدواج ختم شده است.

لازم به ذکر است که آقای بیژن مرتضوی متولد ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در شهر بابل استان مازندران بوده و عنوان موسیقیدان آهنگساز تنظیم کننده و نوازنده ویولون و خواننده به حساب می آید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید