هزینه اشتراک نسخه پریمیوم نتفلیکس در هر کشوری متفاوت است و این اشتراک در بعضی از کشورها تا حدی نیز گران است. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که به سایت مجازیته مراجعه کنید. این سایت انواع اشتراک اپلیکیشن‌های محبوب را با قیمتی مناسب و کاملاً مطمئن در اختیار شما قرار می‌دهد.

راهنمای ساخت اشتراک پریمیوم نتفلیکس

راه‌اندازی اشتراک در نتفلیکس به دلیل تنوع بالا در محتوا و ارائه فیلم‌های پرطرفدار می‌تواند برای کاربران جذاب باشد. با این حال به دلیل مشکلاتی مانند: قوانین خاص، قیمت‌های بالا، تحریم و... برای ساختن یک اشتراک می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. با راهنمای ساخت اشتراک در نتفلیکس و با تأکید بر روش‌های امن و مؤثر، همراه ما باشید.

نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس (Netflix) یک سرویس پخش زنده فیلم و سریال است که در سال ۱۹۹۷ توسط رید هاستینگتون تأسیس شد. این شرکت در آغاز فقط به فروش و اجاره دی‌وی‌دی‌ها به صورت پستی می‌پرداخت؛ اما با توجه به رشد روزافزون اینترنت و پخش آنلاین ویدئو، نتفلیکس تصمیم گرفت تا سرویس پخش آنلاین خود را در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی کند. نتفلیکس تا به امروز بیش از ۹۰ میلیون اشتراک کننده دارد.

اشتراک نتفلیکس در ایران

راهنمای ساخت اشتراک پریمیوم نتفلیکس

متأسفانه خدمات شرکت نتفلیکس در ایران قابل‌دسترسی نیستند؛ با این حال، اگر به دنبال یک راه برای دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های محبوب خود هستید، می‌توانید از سرویس‌های VPN استفاده کنید و قدم‌به‌قدم مراحل زیر را انجام دهید تا صاحب یک اشتراک شوید و از تمام خدمات نتفلیکس استفاده کنید.

قدم اول: مراجعه به سایت نتفلیکس

ابتدا باید به سایت نتفلیکس به آدرس www.netflix.com مراجعه کرده و صفحه ثبت‌نام را باز کنید.

قدم دوم: ثبت‌نام در نتفلیکس

در مرحله ثبت‌نام، شما باید اطلاعات شخصی خود را وارد و یک رمز عبور برای حساب خود انتخاب کنید.

قدم  سوم: انتخاب طرح اشتراک نتفلیکس

پس از ثبت‌نام، شما باید برای استفاده از خدمات نتفلیکس، یکی از طرح‌های اشتراک را انتخاب کنید. طرح‌های اشتراک نتفلیکس شامل پلن‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت هستند.

قدم چهارم: پرداخت هزینه اشتراک نتفلیکس

پس از انتخاب طرح اشتراک، شما باید هزینه اشتراک خود را با یکی از روش‌های پرداختی مختلفی که نتفلیکس قبول می‌کند، پرداخت کنید. البته محدودیت‌هایی در زمینه پرداخت هزینه اشتراک این اپلیکیشن برای ایرانیان وجود دارد که بهتر است نسبت به خرید اشتراک از سایت‌های معتبر اقدام کنید.

قدم پنجم: استفاده از خدمات نتفلیکس

پس از پرداخت، شما می‌توانید به‌راحتی از خدمات نتفلیکس استفاده کنید. شما می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه خود را انتخاب کرده و آن‌ها را به صورت آنلاین یا آفلاین تماشا کنید. همچنین، نتفلیکس به شما امکان می‌دهد تا به طور هم‌زمان از حساب خود در دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

انواع اشتراک نتفلیکس

نتفلیکس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریمینگ فیلم و سریال در دنیا خدمات اشتراکی متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

طرح‌های اشتراک اولیه

این طرح‌ها شامل سه نوع پلن برای اشتراک در نتفلیکس هستند:

  • Basic: این پلن کمترین هزینه را دارد و به کاربران امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس را در کیفیت استاندارد به صورت آنلاین و با یک دستگاه به طور هم‌زمان فراهم می‌کند.
  • Standard: در این پلن کاربران امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس را در کیفیت HD  به صورت آنلاین و با دو دستگاه به طور هم‌زمان دارند.
  • Premium: این پلن بالاترین هزینه را دارد و به کاربران امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس را در کیفیت Ultra HD با چهار دستگاه به طور هم‌زمان فراهم می‌کند. همچنین، این پلن اجازه می‌دهد که کاربران فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه خود را به صورت آفلاین دانلود کنند.

 طرح‌های اشتراک ویژه

این طرح‌ها شامل دو نوع پلن برای اشتراک در نتفلیکس هستند:

  • Mobile: این پلن، برای کاربرانی طراحی شده است که فقط به صورت موبایلی از نتفلیکس استفاده می‌کنند. این پلن اجازه می‌دهد فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس را در کیفیت استاندارد با یک دستگاه به طور هم‌زمان تماشا کنند.
  • Basic Plus: این پلن برای کاربرانی طراحی شده است که فقط به صورت استریمی از نتفلیکس استفاده می‌کنند. این پلن به کاربران امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس را در کیفیت استاندارد به صورت آنلاین و با دو دستگاه به طور هم‌زمان فراهم می‌کند.

ساخت اشتراک نتفلیکس

اشتراک نتفلیکس یکی از پایدارترین و محبوب‌ترین سرویس‌های جهان است که برای تمامی کاربران خود به دسترسی رایگان است. اما ابتدا باید بدانیم که چگونه می‌توان اشتراک نتفلیکس را ساخت؟

ثبت‌نام در سایت نتفلیکس

برای استفاده از سرویس نتفلیکس باید در سایت نتفلیکس ثبت‌نام کنید. برای این کار به سایت نتفلیکس مراجعه کرده و یک ایمیل و رمز عبور انتخاب کنید.

انتخاب پلن

پس از ثبت‌نام باید یکی از پلن‌های نتفلیکس را انتخاب کنید. پلن‌های نتفلیکس شامل سه نوع پایه، استاندارد و پریمیوم هستند که هر کدام از این پلن‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند.

واریز هزینه

پس از انتخاب پلن باید هزینه آن را واریز کنید. برای این کار می‌توانید از روش‌های پرداخت مختلفی مانند کارت اعتباری و دبیت، پی پال و کارت‌های هدیه نتفلیکس استفاده کنید.

ایجاد پروفایل

پس از واریز هزینه باید پروفایل خود را ایجاد کنید. همچنین در صورت تمایل به ایجاد پروفایل‌های دیگر می‌توانید این کار را نیز انجام دهید.

استفاده از سرویس نتفلیکس

پس از ایجاد پروفایل می‌توانید به محتوای نتفلیکس دسترسی پیدا و آن‌ها را تماشا کنید. شما می‌توانید از این سرویس برای تماشای فیلم و سریال‌های مختلف استفاده کنید.

قیمت اشتراک نتفلیکس

راهنمای ساخت اشتراک پریمیوم نتفلیکس

نتفلیکس به کاربران خود اجازه می‌دهد تا برای دسترسی به محتوایشان از چندین پلن اشتراک استفاده کنند. اگرچه قیمت اشتراک بسته به منطقه، پلن و تعداد دستگاه‌هایی که شما می‌خواهید از آن استفاده کنید، متفاوت است.

همچنین نتفلیکس از پلن‌های دیگری برای کاربران خود نیز پشتیبانی می‌کند که قیمت آن‌ها با توجه به ویژگی‌های مختلف پلن متفاوت است و قبل از خرید اکانت باید مشخص کنید که می‌خواهید از چه امکاناتی استفاده کنید.

خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس

کاربران می‌توانند با خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس به فیلم‌ها و سریال‌های باکیفیت بالاتری دست پیدا کنند؛ همچنین می‌توانند از ویژگی‌های مهم زیر نیز بهره ببرند:

  • کیفیت بالاتر
  • تعداد بیشتر دستگاه‌های متصل
  • دانلودهای بیشتر و سریع‌تر
  • عدم مشاهده تبلیغات
  • دسترسی به محتوای اختصاص

راهنمای ساخت اشتراک پریمیوم نتفلیکس

هزینه اشتراک نسخه پریمیوم نتفلیکس در هر کشوری متفاوت است و این اشتراک در بعضی از کشورها تا حدی نیز گران است. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که به سایت مجازیته مراجعه کنید. این سایت انواع اشتراک اپلیکیشن‌های محبوب را با قیمتی مناسب و کاملاً مطمئن در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

با خرید یک اشتراک پریمیوم نتفلیکس، شما به یک جهان جذاب از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب دسترسی پیدا خواهید کرد. بعد از خرید این اشتراک شما به تجربه‌ای جذاب و جدید از فیلم و سریال در سطح جهانی دست پیدا می‌کنید؛ اما این تجربه جدید مستلزم خرید اشتراک است که سایت مجازیته خرید اشتراک را با بهترین قیمت برای شما فراهم کرده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید