مارکوس پینک اتریشی تنها بازیکنی نیست که به پرسپولیس لینک شده و در کنار او نام‌های دیگری چون استفانو اوکاکا و ماتیا دستروی ایتالیایی، آوالوس از پاراگوئه و آنتونی مودست فرانسوی شنیده می‌شوند.

مهاجم سابق دورتموند در آستانه پرسپولیسی شدن

به گزارش سلام نو؛ بعد از منتفی شدن حضور مهاجم سنگالی در پرسپولیس، حالا چند گزینه دیگر به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند. یحیی و همکارانش در این مدت گزینه‌های زیادی را دیدند ولی گزینه‌هایی که موردپسند آن‌ها قرار گرفته بود قیمت بالایی داشتند و پرسپولیس نمی‌توانست این بازیکنان را جذب کند.

طی روزهای اخیر یک گزینه اتریشی به نام مارکوس پینک به پرسپولیس لینک شده و بعضی خبرها حاکی از آن است که حتی پرسپولیس با این بازیکن مذاکرات اولیه را هم انجام داده است. پیگیری‌های ما اما نشان می‌دهد پینک تنها گزینه معرفی‌شده به یحیی گل‌محمدی نیست و چند مهاجم دیگر که بین آن‌ها بازیکنان سرشناسی هم دیده می‌شوند به پرسپولیس لینک شدند ولی هنوز گل‌محمدی پاسخ نهایی را برای جذب این نفرات نداده است. اما گزینه‌هایی که جدیدا به پرسپولیس معرفی شدند چه کسانی هستند؟

استفانو اوکاکا مهاجم دورگه ایتالیایی-نیجریه‌ای سابق آاس رم، واتفورد و اودینزه یکی از نفراتی است که نامش پیرامون پرسپولیس مطرح شده است.

دیگر ایتالیایی که به پرسپولیس معرفی شده، ماتیا دسترو است. این مهاجم مطرح که در تیم‌های مختلف ایتالیایی مثل رم و میلان بازی کرده، هم‌اکنون بازیکن آزاد است و هواداران پرسپولیس هم از جذب او به شدت استقبال کردند. این دو مهاجم ایتالیایی سابقه حضور در تیم ملی این کشور را هم دارند و رزومه آن‌ها بسیار خوب است.

دیگر بازیکنی که به پرسپولیس لینک شده، یک مهاجم اهل آمریکای جنوبی است. آوالوس بازیکن ملی‌پوش تیم ملی پاراگوئه بوده و در تیم آرژانتینوس جونیورز بازی می‌کند. این بازیکن در ۲۵ بازی لیگ برتر آرژانتین ۱۲ گل زده و در ۳ بازی کوپا آرژانتین نیز ۲ گل زده است. او در تیم ملی کشورش هم بازی می‌کند و اخیرا هم موفق به گل‌زنی در یکی از بازی‌های تیم ملی پاراگوئه شد. آوالوس با فالو کردن صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعات مربوط به پیوستنش به این تیم دامن زده است.

آنتونی مودست، ستاره فرانسوی فصل قبل دورتموند که چندین سال سابقه بازی در بوندسلیگا را در کارنامه دارد هم دیگر بازیکنی است که نامش پیرامون پرسپولیس شنیده می‌شود. مودست که هم‌اکنون بدون تیم است، فصل گذشته آمار خوبی در دورتموند نداشت ولی در سال های قبل در تیم‌هایی مثل هوفنهایم و کلن حسابی درخشید و آمار گل‌زنی خوبی هم در این تیم‌ها داشته است.

حال باید دید در نهایت یحیی گل‌محمدی از بین گزینه‌هایی که به او معرفی شدند، چه کسی را برای حضور در پرسپولیس انتخاب خواهد کرد و انتظار هواداران پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی چه زمانی به پایان خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید