از آنجا که مأموران احتمال می‌دادند در محدوده محل محاصره شده که یک مجتمع مسکونی بود حادثه ناگواری برای ساکنان پیش آید، با هماهنگی فرمانده انتظامی استان فارس پس از آخرین اخطار به متهمان، مأموران پلیس نوپو وارد عمل شدند و در یک عملیات ویژه پس از دو ساعت هر دو متهم در مخفیگاه‌شان کشته شدند.

فرار مرگبار / پایان فرار ناکام ۲ برادر جنایتکار

مرد جوانی که در اقدامی هولناک همسرش را با شلیک گلوله در قم به قتل رسانده و همراه برادرش به شیراز فرار کرده بودند در جریان عملیات دستگیری کشته شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه پنجم مرداد امسال، صدای شلیک گلوله در محله جوادالائمه نیروگاه قم مأموران پلیس را به محل کشاند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۳۰ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی با شلیک گلوله همسرش و برادر خود را مجروح کرده است. پس از انتقال آنها به بیمارستان، زن جوان به علت شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد و برادر متهم نیز به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال داده شد و از مرگ نجات یافت.

در ادامه تحقیقات، مأموران دریافتند قاتل و برادر دیگرش از شهر خارج شده‌اند از این رو ردیابی متهمان در دستور کار مأموران قرار گرفت تا اینکه با گذشت حدود یک ماه از این جنایت، تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس نتیجه داد و مخفیگاه دو متهم فراری در خانه یکی از بستگانشان در شیراز شناسایی شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس با هدایت و حضور فرماندهی انتظامی استان و با همکاری نیروهای نوپو یگان ویژه استان و مأموران اعزامی از قم در یک عملیات منسجم با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل و همدستش را صبح روز چهارشنبه به محاصره درآوردند و از دو متهم خواستند خودشان را تسلیم کنند، اما آنها بدون توجه به دستور پلیس و حکم قضایی اقدام به تیراندازی کردند. از آنجا که مأموران احتمال می‌دادند در محدوده محل محاصره شده که یک مجتمع مسکونی بود حادثه ناگواری برای ساکنان پیش آید، با هماهنگی فرمانده انتظامی استان فارس پس از آخرین اخطار به متهمان، مأموران پلیس نوپو وارد عمل شدند و در یک عملیات ویژه پس از دو ساعت هر دو متهم در مخفیگاه‌شان کشته شدند.

بررسی سوابق متهم اصلی پرونده نشان می‌دهد ۹ فقره سابقه کیفری از قبیل آدم‌ربایی، تهدید و رعب و وحشت، بر هم زدن نظم و امنیت عمومی، حمل سلاح و مهمات و... داشته‌ است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید