آن طور که برخی منابع خبری می‌گویند باهنر در یکی از تازه‌ترین دیدارهای خود جلسه‌ای با خشایار نادی داشته است. نادی که بیشتر به خاطر فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی خود شناخته می‌شود از چهره‌های ارشد جناح مردم‌گرا است.

تحرکات تازه مرد پشت پرده اصولگرایان برای همکاری با جریان مردم‌گرا؛ محمدرضا باهنر با خشایار نادی دیدار کرد

سلام نو – سرویس سیاسی: ظاهرا مرد شماره یک اصولگرایان در لابی و انتخابات یعنی محمدرضا باهنر موتور تشکیلاتی – انتخاباتی خود را روشن کرده و بعد از چند مانور رسانه‌ای حالا دنبال جذب حداکثر نیروهای موثر سیاسی است.

باهنر که از قوت و ضعف‌های اصولگرایان بیش از هر کسی آگاه است ظاهر به دنبال راهکارهایی برای همبستگی بیشتر و البته جلب اعتماد دوباره مردم است.

آن طور که برخی منابع خبری می‌گویند باهنر در یکی از تازه‌ترین دیدارهای خود جلسه‌ای با خشایار نادی داشته است. نادی چهره‌ای است که این روزها روی ارتباط مستقیم با مردم متمرکز شده و در قامت یکی از چهره‌های ارشد جریان مردم‌گرا نقش آفرینی می‌کند.

بر اساس شنیده‌ها باهنر از تمرکز جریان مردم‌گرا بر فعالیت جوانان و زنان و سفرهای استانی نادی و دیگر اعضای ارشد این جریان که متمرکز بر ارتباط مستقیم با مردم مناطق مختلف کشور است استقبال کرده و شکل فعالیت این جریان را قابل توجه دانست.

نادی نیز ظاهرا این بار نیز محور بحث‌های خود را تاکید بر نقش جوانان و زنان در انتخابات پیش رو قرار داد و روی استفاده از ظرفیت‌های جوانان و زنان و نخبگان با رویکرد جذب حداکثر و به دور از حب و بغض تاکید کرده است.

ظاهرا دو طرف بر ادامه این جلسات در آینده نزدیک تاکید و توافق کردند.

به نظر می‌رسد در حالی که باهنر برنامه خود را روی انسجام تشکیلاتی نیروهای اصولگرا و انقلابی قرار داده است، نادی به عنوان یکی از چهره‌های ارشد جریان مردم‌گرا دنبال عمق بخشید به این گفتمان و حمایت هر چه بیشتر از نقش آفرینی جوانان و زنان به خصوص در انتخابات پیش رو است.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • BG ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    0 0
    چه جالب!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید