مربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: ما سال‌هاست فریاد می‌زنیم که فوتبال ما باید از نظر امکانات و سخت‌افزار با دنیا و یا حداقل آسیا هم تراز باشد اما اتفاقی رخ نداد.

مربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس: شاید اگر میزبانی را از دست بدهیم به نفعمان باشد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، ناصر ابراهیمی در خصوص برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر سه نماینده ایران در آسیا باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشند.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس در این قرعه‌کشی اظهار داشت: یحیی یک بار پرسپولیس را تا فینال لیگ قهرمانان رسید و با بدشانسی قهرمانی آسیا را از دست داد. پرسپولیس روی کاغذ با سخت‌ترین قرعه ممکن روبرو شده است اما این موضوع دلیل نمی‌شود که نخواهد با اقتدار و با تمام قوا در این رقابت‌ها حاضر شود. پرسپولیس برای حضور پرقدرت در آسیا نیازمند جذب یکی دو بازیکن تراز اول است تا بتواند در آسیا روبروی حریفان پرستاره‌ای مثل النصر و در مرحال بالاتر برابر دیگر حریفان موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط دیگر تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها تصریح کرد: نه می‌توان گرفت قرعه تیم‌های ایرانی سخت است و نه آسان، چه پرسپولیس و چه تیم‌های ایرانی دیگر اگر می‌خواهد با هدف قهرمانی در آسیا در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، باید با تمام قوا در این جام بجنگند و به اسم و شرایط حریفان‌شان کاری نداشته باشند.

ابراهیمی در خصوص عدم بهره‌گیری از VAR در فوتبال ایران و خطر از دست دادن میزبانی برای تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها گفت: بالاخره باید تکلیف‌مان در مورد VAR یکسره شود. ما سال‌هاست فریاد می‌زنیم که فوتبال ما باید از نظر امکانات و سخت‌افزار با دنیا و یا حداقل آسیا هم تراز باشد اما اتفاقی رخ نداد. الان در تمام دنیا VAR یک موضوع حل شده برای استادیوم‌های فوتبال است اما این اتفاق برای فوتبال ما هنوز در حد یک معض بزرگ حل‌نشده باقی‌مانده است. شاید بهتر باشد میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهیم تا این موضوع برای همیشه حل شده و عزمی جدی‌تر برای  حل این  مسئله صورت بگیرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید