فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار بدون حجاب تقدیر کرد که این تصویر برای برخی رسانه ها به ویژه رسانه های معاند سوژه شد.

 تقدیر یک فرماندار از خانم ورزشکار بی‌حجاب جنجال به پا کرد! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکناف این ورزشکار دانش آموز دوره راهنمایی بوده که پس از کسب رتبه کشوری در رشته والیبال ، مسوولان کلاردشتی به پاس افتخار آفرینی این دانش آموز دختر در آیینی از او تجلیل می کنند.

موضوع از این قرار بود که مسوول روابط عمومی فرمانداری کلاردشت تصویری از این آیین تجلیل از "زمانی که روسری این دانش آموز یک لحظه از سرش کنار رفته انتشار داده اما این تصویر برای برخی رسانه ها به ویژه رسانه های معاند سوژه شد که بی حجاب بودن این دختر ورزشکار در آیین تجلیل در جمع مسوولان این شهرستان را هدف گرفته اند. "

فرماندار کلاردشت روز جمعه در این باره گفت : از آنجایی که این ورزشکار و خانواده او بسیار متدین و محجبه هستند منتهی یک لحظه در زمان دریافت اوح سپاس روسری از سر او افتاده است.

عابدین فقیه نصیری افزود : آیین تجلیل از این ورزشکار روز سه شنبه هفته جاری در شهرستان انجام شد و متاسفانه مسوول روابط عمومی فرمانداری که فردی غیر حرفه ای بود اقدام به تصویربرداری و در کمترین زمان این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد.

مقام عالی دولت در کلاردشت بیان داشت : بلافاصله بعد از انتشار این تصویر، مسوول روابط عمومی فرمانداری به خاطر غیر حرفه ای بودن این رفتارش و انتشار عکس نادرست و دروغین از این جایگاه برکنار شد.

فرماندار کلاردشت گفت : کلاردشت مردمانی متدین، پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی دارد و به پای آرمان های این انقلاب و شهدا جان و مال و هستی شان را تقدیم کرده اند.

تقدیر از یک دختر ب حجاب

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید