دختر ۴ ساله‌ای براثر مصرف مشروبات الکلی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان‌ می‌داد، متوفی که بیماری زمینه‌ای قلبی داشته، توسط خانواده‌اش به این مرکز درمانی منتقل شده است.

فوت دختربچه به دلیل  مصرف مشروبات الکلی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، اواخر مرداد امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران، مرگ مشکوک دختر ۴ ساله‌ای را از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، گروهی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد دختر ۴ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر مصرف مشروبات الکلی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان‌ می‌داد، متوفی که بیماری زمینه‌ای قلبی داشته، توسط خانواده‌اش به این مرکز درمانی منتقل شده است. به این ترتیب کارآگاهان جنایی ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در نخستین گام پدر متوفی را هدف تحقیق قرار دادند.

وی گفت: من و همسرم قصد داشتیم به یک دورهمی برویم و به دلیل بیماری قلبی دخترم که مادرزادی بود او را به خانه یکی از اقوام نزدیک به نام شهره بردیم تا از فرزندم نگهداری کند.

پدر متوفی ادامه داد: پس از پایان دورهمی، دخترم را به خانه آوردیم، اما او حالت طبیعی نداشت، وقتی دلیل این موضوع را از او پرسیدم، دخترم مدعی شد شهره به او دارویی تلخ داده تا بیماری قلبی‌اش خوب شود. چند ساعت بعد نیز فرزندم دچار تشنج شد که به سرعت او را به بیمارستان منتقل کردیم، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و فوت کرد.

بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان بررسی‌های تخصصی و موشکافانه را آغاز و به سرعت زن جوانی را که به متوفی مشروبات الکلی خورانده بود، دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به اداره دهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرده است.

شایان ذکر است متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی قرار دارد و تحقیقات درخصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید