در حال حاضر اینستاگرام به ویترینی مجازی برای بسیاری کسب و کارها تبدیل شده از این رو با ما همراه باشید و درباره پیج آرایشگاه های معروف تهران بدانید.

پیج آرایشگاه های معروف تهران

سلام نو پلاس: ظاهر زیبا برای بسیاری از زنان موضوع مهمی است.. تا جایی که برخی از خانم‌ها حاضر هستند جان خود را به خطر اندازند اما به چهره مورد نظر خود برسند.. حتما این جمله معروف را از برخی از زنان خطاب به پزشکشان شنیده‌اید که “بکش ولی زیبایم کن” البته زیبایی همیشه با جراحی به دست نمی‌آید.. برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از روش‌های موقتی و در عین حال کم خطر استفاده کنند.. یا برخی از خانم‌ها چهره زیبایی دارند اما دوست دارند در برخی مواقع کمی خاص‌تر باشند.. در این شرایط معمولا آرایش یا میکاپ بهترین روش برای این دسته از خانم‌ها است. در ادامه به تعدادی از آرایشگاه های معروف و پیج آن ها می‌پردازیم.

نکات مهم و طلایی در انتخاب آرایشگاه

برای صرفه جویی در زمان و جلوگیری از ناراحتی، به نفع شماست که آرایشگاهی را انتخاب کنید که در نزدیکی خانه شما یا محل مراسم باشد. این ویژگی می‌تواند راحتی زیادی را از نظر سفر برای شما فراهم کند. البته اگرچه توصیه می‌شود سالن زیبایی در مجاورت خود را ترجیح دهید، اما نباید کیفیت آن را به خطر بیندازید.

پیج آرایشگاه های معروف تهران

سالن باید از کیفیت بالای خدمات برخوردار باشد و بر اساس شایستگی انتخاب شود.. بنابراین،، اگر از محبوبیت و اعتبار سالن زیبایی راضی هستید، بهتر است به سراغ سالن زیبایی بروید که خدمات خوبی ارائه ‌دهد. در واقع سالن یا آرایشگاه مهم است؛؛ اما کیفیت را نیز در نظر بگیرید.

یک سالن زیبایی با صلاحیت می‌داند که در هنگام استفاده از محصولات زیبایی باید فاقد هر گونه اشتباهی باشد.. مراقبت از موهای شما توسط این متخصصان می‌تواند به زیبایی زنانه شما بیفزاید.. حتی رفتار و نحوه برخورد افراد نیز از دیگر مسائلی است که باید در نظر بگیرید.. نگاه کنید تا ببینید آیا سالن دارای استایلیست‌های مودب و مهربان است یا خیر..کارمندان یک آرایشگاه نباید سلیقه خود را به مشتریان تحمیل کنند و انتخاب و سلیقه مشتری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

موضوع نظافت آرایشگاه‌های زنانه نیز یک موضوع مهم است که حتما باید به آن توجه داشته باشید.. زیرا آرایشگاه و ابزارهایی که در آن استفاده می‌شود در صورت کثیف بودن یا استفاده نادرست،، ممکن است عامل بیماری‌های متعددی باشد.

پیج آرایشگاه های معروف تهران

گذشته از این سالن‌های نامرتب و کثیف می‌تواند در روحیه شما تاثیر بدی داشته باشد و خاطره بدی از آن روز برای شما رقم بزند.

جالب است که تعداد افراد مشغول به کار در آرایشگاه زنانه نیز مهم است. بعضی از سالن‌ها ممکن است کوچک باشند و تنها یک یا دو نفر در آنجا مشغول به کار باشند.

البته منظور ما این نیست که تمام آرایشگاه‌هایی که در حجم و وسعت کم فعالیت دارند باید زیر سوال بروند؛ اما طبیعی‌ست سالنی که یک یا دو نفر آرایشگر یا کارکن دارد، احتمالا نمی‌تواند بسیاری از خدمات را ارائه دهد اگر هم بتواند احتمالا از نظر زمانی ممکن است با مشکل مواجه شود و در طول روز سه یا چهار نفر بیشتر را پذیرش نکند.

هر فعالیتی در هر قالبی دارای سابقه‌ای است که از طریق بررسی گذشته آن قابل کشف است.. این بررسی می‌تواند راهنمای خوبی برای شناخت درست شما از آرایشگاه باشد.

به عنوان نمونه با پرس و جو از کسانی که مشتری آن آرایشگاه بوده‌اند، مدت زمان فعالیت آن آرایشگاه و مسائلی از این قبلی به دست می‌آید.

پیج آرایشگاه های معروف تهران

اگر با تحقیق درست متوجه شدید که سابقه فعالیت آن آرایشگاه چندان مناسب نیست، آن را از لیست آرایشگاه‌های مورد نظر خود حذف کنید.

آرایشگاه‌های زنانه زیادی وجود دارند که مجوز فعالیت ندارند. معمولا مجوز فعالیت بر اساس معیارهای بهداشتی، تخصص افراد صادر می‌شود. قاعدتا آرایشگاهی که مجوز ندارد در یکی از معیارهای فوق با مشکل اساسی مواجه است.. پس حتما به این موضوع دقت کنید. البته برخی از آرایشگاه‌ها نیز برای برخی از فعالیت‌های تعیین شده مجوز دارند؛ اما فراتر از آن دست به اقدامات دیگر نیز می‌زنند.. به عنوان نمونه انجام کارهایی که مربوط به پزشکان زیبایی است در بسیاری از آرایشگاه‌ها انجام می‌شود. آن هم بدون مجوز پس دقت کنید که آرایشگاه برای تمام فعالیت‌های خود مجوز داشته باشد.

آرایشگاه های معروف تهران

  • مونا یزدانی

سالن زیبایی مونا یزدانی با مدیریت خانم یزدانی یکی از بهترین و لوکس ترین سالن‌های زیبایی سعادت آباد تهران می‌باشد. مدیریت سالن: ۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

تلفن: ۰۲۱۲۲۱۱۸۷۸۰

تلفن: ۰۲۱۲۲۱۱۸۷۸۱

آدرس پیج اینستاگرام مونا یزدانی

monayazdani_beautycenter

پیج آرایشگاه های معروف تهران

  • فرناز صفری

سالن زیبایی فرناز صفری یکی از مجلل‌ترین سالن‌های زیبایی تهران است. این سالن، تمامی خدمات زیبایی و مراقبتی را در لاین‌های تخصصی مو (اکستنشن، رنگ و مش، هایلایت، کوپ و کوتاهی، پروتئین تراپی، اکسیژن تراپی، مزوتراپی)، ابرو (فیبروز، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و …)، مژه (اکستنشن، لیفت و لمینت)، ناخن (مانیکور، پدیکور، طراحی و کاشت)، فیشیال، جوانسازی پوست و … ارائه کرده است.

تلفن سالن فرناز صفری: ۲۶۱۳۸۲۰۴ – ۲۶۴۵۲۲۷۴

تلفن همراه: ۰۹۰۰۲۷۷۱۳۸۸

آدرس سالن زیبایی فرناز صفری: کامرانیه شمالی، نبش خیابان داریوش، برج پارادایس، طبقه دوم شرقی، واحد ۳

  • لاویسا

تلفن ویژه: ۰۲۱۲۵۹۱۷۶۵۰

مدیریت سالن: ۰۹۳۵۶۰۵۰۶۰۵

مدیریت لاویسا برای راحتی رفت و آمد شما سرویس رایگان رفت و برگشت در داخل تهران در نظر گرفته اند که هنگام تماس جهت رزرو میتونید درخواست سرویس رو بدید و نیازی به رانندگی در ترافیک تهران نداشته باشید. ضمنا اینترنت رایگان و پذیرایی سرد و گرم در مجموعه جهت رفاه حال شما در نظر گرفته شده است.

آدرس پیج اینستاگرام سالن زیبایی لاویسا

beautysalon.lavisa

پیج آرایشگاه های معروف تهران

  • همتی

آموزشگاه و سالن زیبایی بانو همتی با مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار کننده دوره های آموزش مراقبت زیبایی و ارایه دهنده انواع خدمات زیبایی توسط کادری مجرب می باشد.

آدرس سالن زیبایی بانو همتی

بالاتر از بزرگراه ایرانپارس – انتهای جنت آباد شمالی نرسیده به سیمون بلوار، خیابان کوروش غربی نبش خیابان آزادگان بین کوچه نهم و یازدهم پلاک ۸ واحد ۲

شماره تلفن سالن زیبایی بانو همتی

۰۲۱-۴۴۸۰۹۷۴۵

۰۹۹۰۲۱۵۴۰۰۲

آدرس پیج اینستاگرام سالن زیبایی بانو همتی

hemati_academy

  • مریم دربندی

مریم دربندی میکاپ آرتیست خلاق و با استعداد می‌باشد.

آدرس سالن مریم دربندی: آدرس: چهار راه فرمانیه، ساختمان آرتمیس، طبقه ۵، واحد ۵

شماره سالن مریم دربندی: ۲۶۲۵۴۳۶۸

اینستاگرام سالن مریم دربندی: maryamdarbandi

  • مریم رهنما

آدرس سالن زیبایی مریم رهنما: پاسداران انتهای خیابان اسلامی شمالی. نبش گلستان ۵. شماره ۱۹۲ زنگ ۲۰۴ طبقه دوم

شماره سالن مریم راهنما:

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۲۱۹۵۱ , ۰۲۱۲۲۳۲۱۹۵۰

شماره موبایل: ۰۹۱۲۳۱۲۸۵۵۰

اینستاگرام مریم رهنما:

Maryamrahnama

پیج آرایشگاه های معروف تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید