جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات به انتشار برخی اخبار نادرست با موضوع انجام رأی‌گیری در جبهه اصلاحات نسبت «شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات»، واکنش نشان داد.

جواد امام: خبر رأی‌گیری در جبهه اصلاحات برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات کذب است

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سخنگوی جبهه اصلاحات برخی اخبار با موضوع انجام رأی‌گیری در این جبهه برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات را تکذیب کرد.

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به انتشار برخی اخبار نادرست با موضوع انجام رأی‌گیری در جبهه اصلاحات نسبت «شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات»، گفت: متاسفانه این روزها شاهد بی‌اخلاقی‌هایی توسط رسانه‌های رسمی که با بودجه بیت المال اداره می‌شوند و یا رفتارهای غیرحرفه‌ای و به دور از انصاف بعضی از سایت‌های خبری و اشخاصی با عناوین روزنامه‌نگاری که علی‌الظاهر توسط برخی نهادها هدایت می‌شوند، هستیم.

وی ادامه داد: آن‌ها با توسل به دروغ، اخبار کذبی را به رهبران اصلاح‌طلب و جبهه اصلاحات نسبت داده و تمام سعی و تلاش خود را در جهت تخریب هیأت رئیسه جدید جبهه اصلاحات ایران و با هدف ایجاد اختلاف در بدنه این جریان و به انحراف کشیدن افکار عمومی به کار بسته‌اند.

سخنگوی جبهه اصلاحات با اشاره به یکی از مصادیق انتشار اخبار نادرست، عنوان کرد: از جمله یکی از این موارد جوسازی و انتشار خبر کذب مربوط به آرای ۱۹ به ۱۶ در مجمع عمومی است که با اهدافی خاص آن را به تصمیم‌گیری درباره شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات مربوط کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که این موضوع صحت ندارد و رأی‌گیری مورد اشاره مربوط به پیش‌ثبت نام کاندیداها بوده است.

دبیرکل مجمع ایثارگران در پاسخ به این سوال که «برای چه موضوع یا اقدامی رأی‌گیری انجام‌شده است؟»، گفت: ببینید مساله به این صورت بود که در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات در مورد ثبت‌نام در انتخابات دو پیشنهاد به رأی گذاشته شد که مضمون و محتوای اصلی هر دو یکی بود و فقط در یکی از پیشنهادات دو واژه نفیاً و اثباتاً آمده بود. محتوای اصلی هر دو پیشنهاد این بود که جبهه در مورد پیش ثبت‌نام انتخابات توصیه‌ای ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رأی‌گیری به‌هیچ وجه در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات نبود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید