مهمانی دادن به مناسبت تولد پر زحمت خواهد بود از این رو با ما همراه باشید و درباره اجاره ویلا برای تولد در تهران بدانید.

اجاره ویلا برای تولد در تهران

سلام نو پلاس: مراسم تولد در بین انسان‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه افراد دنیا تمایل دارند که جشن تولد عزیزانشان به بهترین نحو ممکن برگذار شود. برای این کار نیز به تهیه کیک تولد، خریدن کادوهای مختلف، دعوت کردن دوستان و برگذاری این جشن در بهترین سالن‌ها می پردازند.

نکات مهم در انتخاب ویلا برای تولد

حال که ویلایی با امکانات زیاد و کیفیت بالا برای برگذاری مراسم خود پیدا کردید، باید به ۳ نکته اساسی توجه داشته باشید که اهمیت زیادی در برگذاری جشن شما به بهترین نحو دارند. ۳ نکته ای که اگر رعایتشان نکنید، علاوه بر پایین آوردن کیفیت جشن شما، حتی می توانند آن را خراب نیز کنند. در ادامه به طور مفصل، راجع به هرکدام از این ۳ مورد توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

تعداد مهمانان

ویلاهایی که اجاره داده می شوند، دارای یک ظرفیت مشخص و از پیش تعیین شده هستند که از چند نفر پایه و چند نفر اضافه تشکیل می شود. چند نفر پایه بر اساس تعداد اتاق‌های ویلا و چند نفر اضافه بر اساس کل گنجایش ویلا حساب می شوند.

اجاره ویلا برای تولد در تهران

به همین دلیل باید از تعداد دقیق مهمانان خود مطلع باشید و بر اساس تعداد مهمانان خودتان ویلا اجاره کنید. زیرا اگر تعداد مهمانان شما از سقف افراد مجاز بیشتر باشد، موظف هستید به ازای هر نفر اضافه، مبلغی را بابت هر شب اقامت در ویلا، به مالک بپردازید.

علاوه بر این اگر ظرفیت مجاز ویلا را مدنظر قرار ندهید، مهمانان شما راحت نخواهند بود و کیفیت برگذاری جشن شما پایین خواهد آمد.

مقررات اقامتگاه

مالک هر ویلایی، به شما اجازه برگذاری جشن و مراسم در ویلای خود را نخواهد داد. به همین دلیل در زمان رزرو ویلای مدنظر خود، حتما باید به مجاز بودن یا نبودن برگذاری جشن و مراسم در آن ویلا دقت کنید. و یا این مسئله را با و یا صاحب ویلا در میان بگذارید تا در زمان برگذاری جشن تولد عزیزانتان به مشکل برنخورید. علاوه بر آن، اگر قصد برگذاری جشن به همراه دوستان خود را دارید، حتما باید پذیرش گروه‌های مجردی توسط مالک را بررسی کنید. زیرا بعضی از مالکان، بدون مدرک ازدواج اجازه ورود افراد به ویلا را نمی دهند.

اجاره ویلا برای تولد در تهران

ضمنا اگر فردی از مهمانان شما حیوان خانگی دارد و می خواهد که آن را داخل ویلا بیاورد، باید قوانین مربوط به ورود حیوانات خانگی در ویلا را بررسی کنید. یا اگر تمایل به سیگار و قلیان کشیدن در محیط ویلا دارید، اول باید بینید که کدام مالک این اجازه را به شما می دهد و سپس به اجاره ویلا کردان مخصوص تولد بپردازید.

در کل شما برای برگذار کردن یک جشن خوب و بی نقص ، اول باید نیازهای خود را بسنجید و سپس به اجاره ویلا برای جشن تان بپردازید.

قیمت اجاره ویلا

هزینه اجاره یک شب ویلا برای برگذاری مهمانی و تولد، بر اساس کیفیت خدمات ارائه شده، ظرفیت ویلا و امکانات ویلا محاسبه می شود. اما بدیهی است که در زمان تعطیلاتی مانند عید نوروز و عیدهای دیگر و یا حتی در اواخر هفته‌ها، به دلیل تقاضای بالای اجاره ویلا، قیمت ویلاها بیشتر بشود.

چنانچه قیمت ویلا درمورد اجاره ویلا برای مهمانی اهمیت زیادی برایتان دارد، می توانید قیمت ویلاهای درج شده در سایت را بر اساس روزهای هفته بررسی کنید.

اجاره ویلا برای تولد در تهران

تا بتوانید با قیمتی مناسب، ویلا اجاره کنید و به برگذاری جشن خود بپردازید. خوشبختانه به دلیل تنوع بالایی که سایت بومچه در انواع ویلا دارد، با هر بودجه ای می توانید در آن ویلا رزرو کنید و اقامتی لذت بخش برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

راحتی اجاره ویلا برای تولد

حال نوبتِ گفتن مزیت‌های اجاره باغ و ویلا برای مهمانی و تولد رسیده است. واقعا چرا اجاره خانه برای تولد و مهمانی بهتر از گرفتن این مجالس در خانه شخصی است؟

فضای بزرگ: فضای سرسبز، بزرگ، دلنشین و مطبوع باغ و ویلا با مناظر جذاب برای عکس‌برداری و گرفتن فیلم، کیفیت میزبانی‌تان را دوچندان می‌کند. شما و مهمانانتان بدون هیچ نگرانی از اذیت‌شدن همسایه‌ها می‌توانید حسابی خوش‌بگذرانید و از کنار هم بودن، لذت ببرید. خوشبختانه ویلا و باغ‌های متعدد با امکانات و بودجه‌های مناسبی برای اینگونه محفل‌ها آماده پذیرایی و میزبانی هستند.

امکانات مناسب: خانه‌هایی که با امکانات مناسب مانند تهویه عالی، فضای بزرگ، مکان امن، وسایل راحتی مثل مبلمان، سرویس پذیرایی ایده‌آل و… اجاره داده می‌شود، کمک می‌کند تا شبی پر از هیجان و مثال‌زدنی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

اجاره ویلا برای تولد در تهران

در این خانه‌های اجاره‌ای، نگرانی از فضای کم، سر و صدای جشن، آزار و اذیت همسایه‌ها و… نخواهید داشت.

هوای خوب: همانطور که می‌دانید، گرم‌شدن فضای داخل خانه یکی از نگرانی‌هایی است که معمولا در طول مراسم، برای میزبان ایجاد می‌شود. اما خوشبختانه با اجاره باغ و ویلا برای تولد و مهمانی، مهمانانتان را در هوای خوب و فضایی دلنشین میزبانی خواهید کرد. دیگر نه از عرق‌کردن شما و عزیزانتان به خاطر گرمی هوا خبری هست و نه از دَم‌کردن هوا به دلیل تهویه نامناسب!

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید