آیت‌الله حسین نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان، کاهش‌ ارزش پول‌ ملی را نگران کننده دانست و عنوان کرد: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود به ویژه موضوع ارزش پول ملی که نیازمند پیگیری ویژه است.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به رئیسی: کاهش‌ ارزش پول‌ ملی نگران کننده است / اکنون مشکلات معیشتی مردم را آزار می‌دهد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مرجع تقلید شیعیان، کاهش‌ ارزش پول‌ ملی را نگران کننده دانست و عنوان کرد: با وجود همه مشکلات نباید نسبت به اقدامات انجام شده و دستاوردها سیاه‌نمایی و مردم را از انقلاب ناامید کرد؛ امروز دشمنان ما تمام سعی شان نا امید کردن ملت است‌.

 آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار رئیس جمهور که در دفتر این مرجع تقلید در قم انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات دولت اظهار کرد: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود به ویژه موضوع ارزش پول ملی که نیازمند پیگیری ویژه است.

به نوشته فارس، وی ریشه کن کردن فقر، جهل و تبعیض را از وظایف مسئولان دانست و گفت: ما در جریان تلاش‌ شبانه روزی شما هستیم؛ مسافرت به استان‌ها و دیدار از نزدیک با مردم و گوش کردن مشکلات آنها از مزایای دولت است‌ که باید ادامه‌ پیدا کند و در این مدت هم خدماتی صورت گرفته است و جای تقدیر دارد.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: اقدامات قابل تقدیر است اما باید توجه داشت که طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین(ع) اصل رضایت مردم است؛ اکنون مشکلات معیشتی مردم را آزار می‌دهد که دولت باید این موضوع را حل کند.

وی کاهش‌ ارزش پول‌ ملی را نگران کننده دانست و عنوان کرد: با وجود همه مشکلات نباید نسبت به اقدامات انجام شده و دستاوردها سیاه‌نمایی و مردم را از انقلاب ناامید کرد، امروز دشمنان ما تمام سعی شان نا امید کردن ملت است‌.

لینک کوتاه کپی لینک
کد خبرنگار: ۲۸
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید