پدر عصبانی دختربچه ۹ ساله اش را با ضربات کابل مرگبار در شهرری به قتل رساند.

 دختربچه تهرانی با شلاق های پدرش به قتل رسید

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ سید رضا عمادالدینی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: ساعت ۶ صبح امروز ماجرای قتل دختربچه ۹ ساله ای به ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد گزارش شد که ماموران با حضور در محل جنایت با جسد دختربچه ای که با ضربات کابل به قتل رسیده بود رو به رو شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پدر خانواده سال گذشته با حضور در افغانستان ، دختربچه ۸ ساله خودش را به ایران آورده و همراه زن دوم و دو فرزند دیگرش زندگی می کردند که شامگاه گذشته، همراه زن دوم و دو بچه دیگرش به یک مهمانی رفته و این در حالی بوده که دختر بچه ۹ ساله اش در خانه تنها بوده است.

سرهنگ عمادالدینی ادامه داد: پدر خانواده پس از بازگشت به خانه با به هم ریختگی خانه رو به رو شد و دختر بچه ۹ ساله اش را با ضربات کابل به باد کتک می گیرد و دختربچه نیمه بیهوش روی زمین می افتد تا اینکه ساعت ۵ صبح امروز دختربچه شروع به گریه می کند و پدر عصبانی بار دیگر فرزندش را هدف ضربات مرگبار کابل قرار می دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به مدارک به دست آمده پدر دختربچه بازداشت و در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و جسد دختربچه به پزشکی قانونی منتقل شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید