با وقوع مرگ زن جوان پس از مشاجره با همسرش در جنوب تهران، تحقیقات تیم جنایی کلید زده شد.

مرگ دلخراش زن جوان با قرص پس از دعوا با همسرش + خودکشی یا قتل؟
به گزارش سلام نو؛ با وقوع مرگ زن جوان پس از مشاجره با همسرش در جنوب تهران، تحقیقات تیم جنایی کلید زده شد.

روز گذشته مرد میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: چند ساعت قبل از خانه زن و مرد جوانی که همسایه ما هستند صدای مشاجره شدیدی شنیده می‌شد اما ناگهان آنها ساکت شدند نگران هستم که حادثه‌ای رخ داده باشد لطفا موضوع را بررسی‌ کنید.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 161 ابوذر راهی خانه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از اینکه با دستور قضایی درب را باز کردند با جسد زن جوانی مواجه شدند این درحالی بود که همسر متوفی بی‌حال در خانه افتاده بود.

بدین ترتیب قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم برای تحقیقات میدانی پای در خانه مورد نظر گذاشتند و جسد زن جوانی را مشاهده کردند که براثر مصرف متادون فوت کرده بود.

همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با تیم جنایی در محل حادثه حاضر شده بودند همسر متوفی را به بیمارستان منتقل کردند این نیز درحالی بود که وی هنگام انتقال مدعی شد زن جوان خودکشی کرده و نقشی در این حادثه نداشته است.

اقدامات فنی نشان می‌داد، زن جوان ساعتی قبل از مرگش به خواهرش پیام داده که خودکشی کرده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد اما تحقیقات نشان می‌داد، طرز نوشتاری پیام متوفی با خواهرش مانند دفعات گذشته نیست و احتمال دارد این پیام را خودش تایپ نکرده باشد که همین ماجرا شک تیم جنایی را برانگیخت!

پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این حادثه آغاز و مرد جوان را پس از ترخیص از بیمارستان بهارلو هدف تحقیق قرار دهند.

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد./تسنیم

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید