خرید خودرو با توجه به بودجه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو با ما همراه باشید تا بدانید با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم.

با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

سلام نو پلاس: اگر بودجه ای معادل ۸۰۰ میلیون تومان را برای خرید یک خودرو جدید کنار گذاشته‌اید اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌اید و مدام این سوال برایتان پیش می‌آید که با ۸۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخرم ؟ لطفا به این مطلب توجه کنید تا با پیشنهادات ما در این زمینه آشنا شوید.

نکات مهم در خرید خودرو

نحوه پیدا کردن خودروی نو یا دست دوم هنگام خرید

با توجه به رشد سایت ها و جست و جوی اینترنتی امروزه جستجو در سایت های تخصصی آگهی، مخصوصا آگهی خودرو و سایت های کارشناسی که وجود دارند، می توانید این کار را انجام دهید.

کار ساده تر هم این است که به نزدیکترین بنگاهی که میشناسید بروید و در صورتی هم که نمی شناسید با سرچ در گوگل می توانید نزدیکترین بنگاه معاملاتی خودرو را پیدا کرده و ماشین مورد علاقه خود را توسط کارشناس خبره بررسی کنید.

موردی که باید برای خرید خودرو مخصوصا به صورت آنلاین مد نظر داشته باشید آن است که اگر قبل از معامله توسط اپلیکیشن ها و سایت های واسط این کار را انجام می دهید، فروشنده می تواند کلاهبرداری کرده و ماشین را به چند نفر با ترفندهای مختلف بفروشد. پس اصالت مالکیت خودرویی را نیز باید در نظر بگیرید.

با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

نمایشگاه های فیزیکی خودرو که دارای اتحادیه و پروانه کسب و کار خود می باشند، بهترین روش برای معاملات می باشند که باید در نظر داشته باشید.

در نظر گرفتن هزینه بیمه خودرو

یکی از مواردی که در هنگام خرید خودرو باید به آن توجه کنید، هزینه بیمه خودرو است. برخی از خودروها نرخ بیمه بالاتری نسبت به سایر خودروها دارند. مقایسه نرخ بیمه قبل از خرید ماشین از این نظر مهم است که به شما کمک می کند در دراز مدت پول کمی را برای بیمه خودروی خود دهید.

بهترین کار برای این مورد، بررسی آنلاین از وب سایت های مختلف و گرفتن مشاوره از آن ها است که با توجه به خودرویی که در نظر گرفتین، هزینه ها را بررسی کنید.

بررسی ایمنی خودرو

درست است که از نظر ایمنی خودروهای تولیدی داخل کشور شاید تفاوت زیادی با هم نداشته باشند، ولی در حالت کلی از نظر فنی و استحکام بدنه خودرو بهتر است این مورد را در نظر بگیرید.

وقتی به دنبال خودرو هستید، ایمنی حرف اول را می زند. شما می خواهید مطمئن شوید که خودرویی با ایمنی بالا پیدا می کنید.

با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

این کار به شما آرامش خاطر در هنگام رانندگی می دهد و به شما کمک می کند هم از تصادف ها جلوگیری کند و هم این که بعد از تصاودف نیز هزینه جانی و مالی کمتری بخورید.

برای این مورد می توانید از کارشناسان خودرو مشاوره بگیرید و بعد تصمیم به خرید نوع خودرو کنید.

قیمت خودروی مناسب بودجه شما هنگام خرید

در واقع قیمت خودرو به عنوان پارامتر اول هنگام خرید ماشین می باشد که باید در نظر داشته باشید. چرا که متناسب با آن دیگر هزینه ها نیز مثل بیمه، تعمیر و نگهداری و… را خواهید داشت.

باید بعد از تصمیم به این که ماشین چند قیمت می خواهید شروع به جستجوی آن در فضای اینترنت و فیزیکی کنید.

شاید شما نمی خواهید برای ماشین جدیدتان بیش از حد خرج کنید، البته در نظر گرفتن سایر هزینه های مربوط به خودرو نیز مهم هستند که باید آن ها را نیز در نظر بگیرید.

خودروهایی که می‌توان تا ۸۰۰ میلیون خرید

در زمان نگارش این متن شما می‌توانید با مبلغ هشتصد میلیون تومان به سراغ برخی ماشین‌های وارداتی اما مدل‌پایین بروید و یا کراس اوورهای مونتاژی داخلی که مدل ساخت بالاتری دارند را خریداری کنید.

با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

به هر حال در اینجا تمرکز ما بیشتر روی ماشین‌های مونتاژ داخل خواهد بود اما در صورت تمایل می‌توانید مدل‌های کارکرده وارداتی مثل هیوندای سوناتا YF، کیا اپتیما، هیوندای توسان ۲۰۰۸ و… را نیز مدنظر داشته باشید.

۱. چری تیگو ۷ مدل ۹۶

در حال حاضر می‌توان با مبلغ حدود ۸۰۰ میلیون تومان به سراغ چری تیگو ۷ مدل ۹۶ با کارکرد زیر ۱۰۰ هزار کیلومتر رفت و نمونه بی‌رنگ و نسبتا تمیز آن را خرید. این خودرو طراحی ظاهری و پرستیژ مناسبی دارد، چابکی قابل قبولی ارائه می‌دهد و به دلیل آنکه پیشرانه ۱.۵ لیتری آن با بسیاری از محصولات دیگر چری اشتراک دارد، تأمین لوازم یدکی و فرآیند تعمیرات آن برای مالک چندان دردسرساز نخواهد بود.

البته گیربکس دوکلاچه خشک این خودرو گاهی اوقات کمی داغ می‌کند که این مورد در ترافیک‌های سنگین بیشتر مشاهده می‌شود. ضمنا سطح امکانات این مدل نیز قابل قبول و تقریبا رضایت‌بخش است.

۲. جک S۵ اتوماتیک مدل ۹۷

اگر از آن دسته مشتریانی هستید که ریسک‌پذیری کمی دارند و معمولا با عرف سنتی بازار پیش می‌روند، پس جک اس ۵ اتوماتیک مدل ۹۷ گزینه مناسبی برای شما با بودجه ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

این خودرو توان فنی مناسبی به شما ارائه می‌دهد، رونق خریدوفروش آن در بازار مناسب است، خدمات پس از فروش گسترده‌ای دارد و لوازم یدکی آن به‌وفور در سطح کشور یافت می‌شود. هم‌چنین موتور ۲ لیتری توربوشارژ آن توان حرکتی مناسبی در اختیار شما قرار خواهد داد.

البته نوع سواری به‌ویژه تعلیق عقب این خودرو نسبتا خشک است و باید پیش از خرید حتما سواری با جک S۵ را تجربه کنید تا اگر مورد پسندتان بود این کراس‌اوور کامپکت چینی را به عنوان یک ماشین ۸۰۰ میلیون تومانی بخرید.

۳. هایما S۷ توربو مدل ۹۷

هایما S۷ توربو مدل ۹۷ با کارکرد زیر ۱۰۰ هزار کیلومتر در نمونه‌های بی‌رنگ و تمیز خود قیمتی حدود ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

این کراس اوور کامپکت امکانات مناسبی در اختیار شما می‌گذارد، کیفیت سواری آن کمی لذت‌بخش‌تر از حریفان است، خدمات قابل قبول و نسبتا مناسب در نمایندگی‌های منتخب ایران خودرو برای این محصول ارائه می‌شود و لوازم یدکی آن نیز در کشور تقریبا در دسترس قرار دارد.

البته طراحی ظاهری‌اش نسبت به رقبا قدیمی‌تر به نظر می‌رسد و این نکته می‌تواند پاشنه آشیل هایما اس ۷ توربو تلقی شود.

با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

پیشرانه این مدل نیز نسبت به کیفیت بنزین حساس است که گاهی می‌تواند مشکل‌ساز شود و برای خرید نسخه کارکرده این خودرو حتما از خدمات کارشناسی خودرو همراه مکانیک کمک بگیرید.

۴. کیا سراتو ۲۰۰۰ آپشنال مدل ۹۶

اگر جزو طرفداران سدان‌های نسبتا تندوتیز هستید، در حال حاضر می‌توانید با ۸۰۰ میلیون تومان سراتو سایپا دو لیتری آپشنال مدل ۹۶ با کارکرد حدود ۱۱۰ هزار کیلومتر را خریداری کنید.

این خودرو گرچه سیستم تعلیق نسبتا خشکی دارد، اما عملکرد حرکتی آن کاملا دلچسب و مهیج به نظر می‌رسد. در نسخه آپشنال سراتو سایپا امکانات قابل قبولی ارائه شده و برخلاف اکثر مدل‌های وارداتی، سایپا در این خودرو از گیربکس اتوماتیک شش سرعته به جای نمونه‌های ۴ دنده استفاده کرده است که در بحث میزان مصرف سوخت و همچنین میزان فشار روی موتور در سرعت‌های بالا می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

اگر تصمیم دارید خودرو خود را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید، از خدمت فروش فوری خودرو شرکت همراه مکانیک استفاده کنید.

با ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید