ما به شما ۱۰ پیشنهاد ساده برای داشتن یک قرار عاشقانه جذاب، صمیمی و موثر را می‌دهیم. این ده پیشنهادها هم برای قرارهای عاشقانه ابتدایی و قبل از ازدواج مناسب است و هم برای قرارهای عاشقانه زوج‌هایی که می‌خواهند دوباره رابطه عاشقانه خود را کشف کنند.

۱۰ پیشنهاد برای قرارهای عاشقانه جذاب‌تر

سلام نو پلاس: قرار عاشقانه؛ برای بسیاری از زوج‌ها، این کلمات تصویری از یک رستوران و کافه، چند کلام صحبت عاشقانه، چند لبخند و البته پایان این قرارها بعد از ازدواج را تداعی می‌کند، اما واقعا چنین نیست.

همه ما می دانیم که گذراندن زمان با کیفیت با دیگران برای پرورش صمیمیت و عشق در روابط ضروری است. کافی است شعله اولیه عشق فروکش کند، ازدواج کنید و درگیر روزمرگی شوید تا اصلا خبری از یک قرار عاشقانه نباشد.

شما به همان رستوران‌های همیشگی می‌روید، همان برنامه‌ها را در خانه تماشا می‌کنید و هفته به هفته همان روال سابق را دنبال می‌کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، گذراندن عصرهای شما با هم بیشتر شبیه به تعهدات اجباری است تا فرصتی برای برقراری ارتباطی گرم و صمیمی.

به مرور فاصله احساسی بیشتر می شود، مکالمات کهنه می شود. و آن رابطه جذاب و بی‌دردسری که قبلاً احساس می‌کردید شروع به از بین رفتن می‌کند.

اما لازم نیست اینطور باشد! با کمی خلاقیت می توانید از رکود سردی و روزمرگی خود خارج شوید. زمان آن فرا رسیده است که جادو، ماجراجویی و اشتیاق را که شما را با هم آشنا کرد، دوباره کشف کنید.

ما به شما ۱۰ پیشنهاد ساده برای داشتن یک قرار عاشقانه جذاب، صمیمی و موثر را می‌دهیم. این ده پیشنهادها هم برای قرارهای عاشقانه ابتدایی و قبل از ازدواج مناسب است و هم برای قرارهای عاشقانه زوج‌هایی که می‌خواهند دوباره رابطه عاشقانه خود را کشف کنند.  

۱ - کاری خارج از عادت و کمی غیرمعمولی انجام دهید

از منطقه امن خود خارج شوید و عادت‌های کهنه را کنار و بگذارید و یک فعالیت یا رستوران جدید را با هم امتحان کنید. تجربیات جدید مشترک برای پیوند دادن و ایجاد خاطرات ماندگار بسیار موثر هستند. اگر وقت و امکانش را دارید یک فعالیت مشترک جدید مثل یک کلاس یا حداقل ورزش مشترک مثل دویدن را با هم انجام دهید.

۲- قرار عاشقانه در خانه

برای قرار عاشقانه حتما نیاز نیست به یک رستوران شیک بروید. زمان با کیفیت را بدون حواس پرتی در خانه بگذرانید. با هم یک وعده غذایی بپزید، کمی بازی کنید و سوالات عمیق بپرسید. فشار بیرون رفتن را از روی دوش خود بردارید و روی صمیمیت و عمق بخشیدن به رابطه تمرکز کنید.

۳- لباس خوب بپوشید

سعی کنید بهترین ظاهر، لباس و احساس خود را داشته باشید. اگر این یک قرار عاشقانه برای آشنایی بیشتر است داشتن یک لباس شیک و منظم ضروری است. اگر هم که یک قرار عاشقانه بین دو زوج با تجربه است باز هم باید به یکدیگر اهمیت دهید و حسابی به خودتان برسید. یادتان باشد شیک پوشی و منظم بودن مساوی با هزینه زیاد ینست.

۴- تماس چشمی را حفظ کنید

بی‌خیال موبایل، قرار کاری، آخرین اخبار جهان و همه چیز شوید و کاملاً روی شریک زندگی خود تمرکز کنید. تماس چشمی خوب باعث ایجاد اعتماد و تقویت صمیمیت می شود. با گوش دادن واقعی و پاسخگویی دقیق نشان دهید که تمام وجودتان در برابر شریک زندگی یا کسی که به علاقه دارید قرار دارد.

۵-  سؤالات معنی دار بپرسید

در مورد امیدها، رویاها و موضوعات عمیقا شخصی شریک زندگی خود پرس و جو کنید. با فراتر رفتن از صحبت های کوچک سطحی، پیوند خود را تقویت کنید. دنبال کشف چیزهای جدید باشید. نگویید که سوال‌ها برای روزها اول، قبل از ازدواج یا سال اول بعد از ازدواج است. آدم همیشه در حال تغییر است و چیز جدید برای کشف کردن او وجود دارد.

۶ - از شریک زندگی خود تعریف کنید

محبت و قدردانی خود را به صورت شفاهی و زبانی ابراز کنید. به شریک زندگی خود اجازه دهید بدانند چه چیزی در مورد او جذاب است. تعریف های صمیمانه باعث می شود همه احساس ارزشمند بودن کنند. حتی کهنه‌ترین روابط و صمیمی‌ترین زوج باز هم نیاز دارند که گاه به گاه این تمجیدهای زبانی را از هم بشنوند.

۷ – ارتباط فیزیکی را حفظ کنید

لمس فیزیکی ساده، اکسی توسین، هورمون پیوند دهنده انسان را آزاد می کند. به آرامی دست‌ها همسر و شریک زندگی خود را بگیرید، فرقی ندارد در کافه، رستوران یا هنگام راه رفتن، همین زبان بدن ساده و ژست‌های کوچک حرف‌های بسیاری می‌زند.

۸ – خوب گوش دهید

گفتگوهای یک قرار عاشقانه نباید یک طرفه باشد. مطمئن شوید به جز حرف زدن فعالانه گوش می دهید و با فکر جواب دهید. همانطور که انتظار شنیده شدن دارید، حرف‌های طرف مقابل را گوش کنید.

۹ – غافلیگیری را فراموش نکنید

یک هدیه کوچک و غیرمنتظره در جیب خود داشته باشید، مثل یک عطر کوچک، یک کتاب، یک عکس قدیمی که تازه چاپ کردید. یا به جای این‌ها کاری کوچک اما جالب و ناگهانی انجام دهید، مثل خوردن یک بستنی بعد از شام.

۱۰ - شب را شیرین تمام کنید

یک پایان خوب برای یک قرار عاشقانه ضروری است. برنامه قرار بعدی را بچینید. از سینما رفتن بگویید یا برنامه یک سفر ساده اما جذاب را هماهنگ کنید یا حداقل چند آهنگ جذاب و خاطره انگیز با هم گوش دهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید