مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم گفت: تیمی که فصل گذشته همه جام‌ها را گرفته که نباید مشکل مالی داشته باشد.

کنعانی‌زادگان: دوست دارم مقابل النصر و رونالدو بازی کنم

به گزارش سلام نو به نققل از برنا،محمدحسین کنعانی‌زادگان، در مورد پیروزی بزرگ پرسپولیس در هفته دوم لیگ مقابل تراکتور، پاس گلش در این بازی، مشکلات عدیده باشگاه پرسپولیس و ... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

مهمترین قسمت صحبت‌های کنعانی‌زادگان

*بعد از دو سال بازی در ورزشگاه پر چسبید

*مقابل تراکتور کارمان را دست انجام دادیم

*کلین‌شیت کردن اعتماد به نفسمان را بالا می‌برد

*می‌دانستیم چطور به تراکتور ضربه بزنیم

*همه از من انتظار گلزنی و گلسازی دارند

*هم پنالتی می‌زنم و هم ضربه ایستگاهی

*تیمی که سه جام گرفته نباید مشکل مالی داشته باشد

*چون جدید به تیم اضافه شدم بعد از بازی با تراکتور صحبت نکردم

*پولی از پرسپولیس نگرفتم و با پدر و مادرم زندگی می‌کنم

*اهل اعتصاب نیستیم اما باشگاه هم باید به فکر باشد

*دوست دارم مقابل النصر و رونالدو بازی کنم

*اول در مورد بازی با تراکتور صحبت کن، بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر چه حس و حالی داشت؟

واقعا بازی سخت و عجیبی بود. ورزشگاه قبل از بازی کاملا پر بود و جو خوبی هم وجود داشت. من دو سال در قطر در حضور تماشاگران کم بازی کرده بودم و به خاطر همین حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) برای من بسیار دلچسب بود. فقط امیدوارم از این هفته در ورزشگاه آزادی میزبان هواداران خودمان هم باشیم.

*بازی چه طور بود؟ فکر می‌کردید تراکتور را در تبریز شکست بدهید؟

بازی که کیفیت خوبی داشت و امیدوارم این روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. تراکتور تیم خوب و گردن کلفتی بود ولی خدا را شکر توانستیم این تیم را در زمین خودش شکست بدهیم. جمع کردن این سه امتیازها در ابتدای فصل بسیار مهم است. ما سعی کردیم دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و آنالیز خوبی هم از حریف داشتیم.

اینکه در تبریز این همه موقعیت گل داشتیم و به حریف فقط یک موقعیت گل دادیم یعنی کارمان را درست انجام دادیم. خدا را شکر هم بردیم و هم کلین‌شیت کردیم.

*این کلین‌شیت کردن روی بازیکنان، مخصوصا بازیکنان دفاعی فشار ایجاد نمی‌کند؟

شما وقتی در تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کنی باید حواست جمع باشد که گل نخوری. کلین‌شیت کردن هم به ما اعتماد به نفس خوبی می‌دهد. وقتی ما کلین‌شیت می‌کنیم اعتماد به نفس مدافعان و دروازه‌بان زیاد می‌شود. با این حال وقتی گل می‌خوریم همه ناراحت می‌شویم اما پرسپولیس آنقدر تیم بزرگی است که بعد از گل خوردن هم به بازی برگردد.

*در بازی با تراکتور اولین پاس گلت را هم به ثبت رساندی.

ما در تمرینات روی این مدل پاس و ضعف تراکتور کار کرده بودیم. می‌دانستیم تراکتور در انتقال مشکل دارد و روی ضد حملات و فضای پشت مدافعان کناری‌اش می‌شود کار کرد. من هم بعد از یک توپ‌گیری خوب، صادقی را راه انداختم و سعید هم با اتکا به سرعت و هوش بالایی که دارد کار را تمام کرد.

*هواداران پرسپولیس امسال انتظار چند گل و پاس گل از تو داشته باشند؟

من مدافع هستم اما توانایی بازیسازی و گلزنی دارم. نمی‌توانم عدد بگویم اما می‌دانم هم کادرفنی و هم هواداران از من انتظار گلزنی و گلسازی دارند. در کل هم فقط موفقیت تیم مهم است و اهمیتی ندارد من چند گل بزنم یا پاس گل بدهم.

*راستی قرار شده ضربات ایستگاهی و پنالتی پرسپولیس را هم تو بزنی؟

در مورد پنالتی که بسته به شرایط بازی دارد اما هم من، هم گولسیانی و هم ترابی برای پرسپولیس پنالتی می‌زنیم. در خصوص ضربات ایستگاهی هم ضرباتی که از سمت چپ و به صورت دوضرب باشد را من می‌زنم.

*بعد از بازی با تراکتور عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه‌ها گلایه‌های خود را از شرایط فعلی مدیریتی باشگاه گفتند، تو چرا با خبرنگاران صحبت نکردی؟

با صحبتی که انجام دادیم قرار شد بازیکنانی که فصل گذشته در تیم بودند بیشتر صبحت کنند. البته منم قرار بود حرف بزنم اما ترجیح دادم چون جدید به تیم آمدم حرفی نزنم.

*حالا واقعا شرایط باشگاه پرسپولیس بد است؟

بله، ما هیچ دریافتی نداشتیم و بچه‌ها هم از سال پیش طلبکار هستند. می‌دانیم که مدیران هم زحمت می‌کشند اما انتظارمان بیشتر است. تیمی که فصل گذشته همه جام‌ها را گرفته که نباید مشکل مالی داشته باشد. همینطوری تقابل ما با تیم‌های آسیایی و عربستانی جنگ نابرابر است، دیگر نباید این مشکلات باشد. این بی‌مهری‌ها باید جبران شود.

*به عنوان بازیکن جدید پرسپولیس دریافتی نداشتی؟

نه به هیچ عنوان هیچ پولی تا الان نگرفتم. مدیران باید تلاش کنند تا با جذب اسپانسر یا مسائل دیگر مشکلات مالی حل شود. من چون هیچ پولی از پرسپولیس نگرفتم هنوز خانه پدر و مادرم و با آنها زندگی می‌کنم. باشگاه قول داده بود اما پولی ندادند. ما اهل اعتصاب کردن نیستیم و برای هواداران پرسپولیس تا آخرین توان می‌جنگیم اما باشگاه هم باید به فکر باشد.

*باتوجه به اینکه تیم‌های عربستانی اکثر ستاره‌های فوتبال جهان را گرفته‌اند، دوست داری در لیگ قهرمانان آسیا مقابل چه تیمی و چه ابر ستاره‌ای بازی کنی؟

همه تیم‌های عربستانی خوب هستند اما اگر خودم حق انتخاب داشته باشم دوست دارم با النصر و رونالدو بازی کنم

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید