بانک پارسیان باهدف همراهی، حمایت و نقش‌آفرینی مؤثر در حوزه صنعت و تأمین نیازهای شرکت‌های خودرویی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت خودروی کشور حضور یافت.

نمایش محصولات و خدمات بانک پارسیان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو

در این نمایشگاه که از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، بانک پارسیان به‌عنوان یکی از حامیان نمایشگاه، با برپایی غرفه تخصصی در سالن 5 این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان است و مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف به معرفی آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات بانک می پردازند.

در اولین روزهای برپایی این نمایشگاه، غرفه پارسیان موردتوجه و بازدید مسئولین، مدیران و صاحب‌نظران صنعت خودرو قرار گرفت و شاهد بازدیدهای متعددی بود. گروه بازاریابی بانک متشکل از کارشناسان بانکداری شرکتی، اعتبارات، امور شعب، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و ارزی باهدف شناسایی بازارهای جدید جهت تأمین مالی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، توسعه برندینگ و معرفی خدمات در غرفه‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضور یافته و ضمن مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌های این بانک در زمینه حمایت از بخش‌های مختلف حوزه صنعت خودرو را ارائه می‌کنند.

گفتنی است ؛ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه‌های خودرو از 22 لغایت 25 مردادماه 1402 به مدت 4 روز از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای حضور علاقه‌مندان و دوستداران این صنعت می‌باشد. زمان بازدید از این رویداد 8 صبح الی 15 عصر است. در این رویداد شرکت‌های بزرگ و معتبر تولیدکننده قطعات و تجهیزات خودرو، تامین‌کنندگان مواد اولیه، شرکت‌های فناوری و نمایندگان برندهای معتبر خودرو از محصولات جدید، نوآوری‌ها و فناوری‌های پیشرفته رونمایی می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید