تروریست حادثه شاهچراغ(ع) حدود ۲۵ سال سن دارد و تاجیک است به هیچ وجه هم از حادثه ای که رقم زده پشیمان نیست، در واقع اینقدر مغز این شخص را شستشو داده اند که با توجه به اینکه هیچ پشتوانه ای هم ندارد باز هم پشیمان نیست.

آخرین جزییات از سن و ملیت عامل حمله تروریستی شاه چراغ (س)

رئیس کل دادگستری استان فارس ا اشاره ه اینکه تروریست حرم شاهچراغ 25 ساله و اهل تاجیکستان گفت: هرکسی که کوچکترین نقشی در رابطه با حادثه حرم داشته را دستگیر کرده ایم که هم از درون استان و هم از خارج از استان بوده‌اند.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار کرد: کیفرخواست متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) هفته بعد صادرخواهد شد.

وی در خصوص مسائل مربوط به اینکه چطور تروریست داعشی وارد حرم شده است؟ گفت: یک شخص از بیرون شروع به تیراندازی می کند تا فرد امنیتی اسلحه خود را بیرون بیاورد این شخص وارد حرم مطهر شده است، نخستین نفری هم که تیر می خورد نیروی امنیتی حرم مطهر بوده است، قصد تروریست حرم سید میر محمد بوده که به هدف خود نرسیده است.

موسوی افزود: تروریست حادثه شاهچراغ(ع) حدود ۲۵ سال سن دارد و تاجیک است به هیچ وجه هم از حادثه ای که رقم زده پشیمان نیست، در واقع اینقدر مغز این شخص را شستشو داده اند که با توجه به اینکه هیچ پشتوانه ای هم ندارد باز هم پشیمان نیست.

رای ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام ابلاغ شده است

حجت الاسلام موسوی در خصوص هتک حرمت به بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام، نیز اظهار کرد: رای در خصوص ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام دو الی سه روزی است که ابلاغ شده اما به دلیل حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص امر به معروف بسیار جدی برخورد می کنیم تا کسی جرات پیدا نکند هیچنین کاری انجام دهد.،افزود: سه رای در خصوص حادثه نارنجستان قوام از جمله تبعید، شلاق و جریمه سنگین صادر شده است.

پایان پیام/ن

کد خبرنگار: ۲۰
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید