رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور با حضور در دفتر مدیرعامل بیمه آسیا از هشت سال خدمات ارزنده این شرکت به طلاب سراسر کشور و خانواده آنها قدردانی کرد.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور از هشت سال خدمات بیمه آسیا قدردانی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، حجت الاسلام میرمحمدی، رییس خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور به همراه دکتر حدادی منش، معاون امور سلامت و بیمه ای این مرکز در دفتر مدیرعامل بیمه آسیا حاضر شدند و با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران بیمه آسیا دیدار کردند و از خدمات و حمایت های ارزشمند بیمه آسیا، صمیمانه قدردانی نمودند.

در این دیدار دکتر حدادی منش، ابتدا گزارشی از خدمات بیمه شرکت بیمه آسیا ارائه کرد و اظهار داشت: در این سال ها بیمه آسیا در عملیاتی گسترده و در خور توجه، نزدیک به سه هزار روز خدمت بیمه ای را در قالب بررسی بیش از ۲۰ میلیون سند درمانی ارائه کرد که بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طلاب و خانواده‌های آنها در سراسر کشور از این خدمات به نحو مطلوبی بهره‌مند شدند.

دکتر میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز در این نشست اظهار داشت: همکاری بیمه ای با بیمه آسیا در این سال ها برای ما مایه افتخار بوده است و من وظیفه خود می دانستم تا شخصا و از نزدیک از جناب آقای بادین، مدیرعامل توانا و دلسوز بیمه آسیا، اعضای محترم هیات مدیره و سایر مدیران و کارکنان این شرکت به دلیل خدمات و همراهی ارزشمند با جامعه روحانیون کشور که موجب رضایت مندی این عزیزان بود، سپاسگزاری و قدردانی کنم.

وی افزود: بیمه آسیا یک شرکت توانمند بیمه ای است و به لحاظ خدمتگزاری در گستره وسیع جغرافیای کشور و با پوشش بسیاری از آحاد مردم، آنچنان بزرگ است که پایان این همکاری، یقینا تاثیری در عملیات بیمه گری آنها نخواهد داشت.

مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این نشست حضور مسئولین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را پیامی خوب و روشن توصیف کرد که نشان دهنده قدردانی و رضایت بیمه‌گذار از خدمات بیمه‌گر خود است. وی تاکید کرد: این گونه قدردانی از سوی مسئولان نظام، موجب دلگرمی مدیران اجرایی به ویژه در صنعت بیمه می شود.

مدیرعامل بیمه آسیا افزود: خوشحالم که خانواده بزرگ روحانیون کشور و خانواده معزز آنها از خدمات و حمایت‌های بیمه آسیا رضایت کامل دارند و این امر نشان داد بیمه آسیا همیشه به رسالت خود در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان پایبند است و به آن به نحو شایسته عمل می‌کند.

در پایان این نشست، دکتر میرمحمدی به رسم یادبود و سپاسگزاری، لوح تقدیری به مدیرعامل بیمه آسیا تقدیم کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: همت والای مدیریت عامل شرکت سهامی بیمه آسیا و کارکنان معزز آن در هشت سال همکاری با مرکز خدمات حوزه های علمیه، موجب اطمینان خاطر مدیران این مجموعه و رضایت مندی جامعه هدف آن گردید. بدون تردید، این خوش نامی بدون سیاست گذاری صحیح، نگرشی ارزشی و مشتری مداری مدیران ارشد شرکت بیمه آسیا در عرصه خدمت رسانی، محقق نمی گردید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید