لاغری موضعی دغدغه بسیاری برای افراد است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران بدانید.

بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران

سلام نو پلاس: امروزه از شیوه های مختلفی برای لاغری استفاه می شود. برخی از شیوه های لاغری مستقیما چربی های اضافه و بافت های سلولیتی را هدف می گیرند و در واقع با استفاده از درمان های موضعی به افراد کمک می کنند تا به تناسب اندام برسند.

از دستگاه های لاغری به ویژه روش کرایولیپولیز برای لاغری موضعی استفاده می شود که جزو روش های بی خطر شناخته شده است. طی این روش برای از بین بردن سلول های چربی از دمای انجماد استفاده می شود که به جر سلول های چربی ، به دیگر سلول ها آسیبی وارد نکند. کرایولیپولیز برای از بین بردن چربی شکم ، نواحی پهلو، بازوها و ران های داخلی و خارجی موثر است.

روش کرایولیپولیز برای لاغری موضعی

روش کرایولیپولیز از روش های لاغری موضعی است که در آن سلول های چربی به گونه ای سرد می شوند که بدن قادر خواهد بود آن ها را شکسته و دفع نماید.

بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران

در واقع با استفاده از روش کرایولیپولیز می توان به شیوه ای کنترل شده و غیرتهاجمی ، رسوبات چربی های ناخواسته را شکست تا بدن کم کم به فرم ایده آل خود نزدیک تر شود.

قرار گرفتن چربی های بدن در دماهای بسیار پایین سبب می شود که بافت های زیرجلدی بدون آسیب به بافت های اطراف، نابود شوند. کرایولیپولیز به عنوان روشی غیرتهاجمی و جایگزین عمل جراخی لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گیرد.

فرآیند حذف چربی های موضعی یک فرایند تدریجی می باشد و ممکن است 12تا 16 هفته طول بکشد و در صورت تمایل به کاهش بیشتر چربی ها ی زیر جلدی این روش را تکرار کنند .

باید مراجعین به این نکته توجه کنند که برای بدست اوردن نتیجه نهایی 16 هفته زمان لازم است و حتی ممکن است در مواردی در هفته ی های اول پس از کرایولیپولیز هیچ نتیجه ای از فرد احساس نشود پس نگران نباشید و در نظر داشته باشید این فرآیند باید چرخه خود را کامل کند ولی در نهایت کاهش سایز و و بهتر شدن وضعیت ظاهری را کاملا احساس می کند و در این زمان است که می توان از فرد عکس جدیدی گرفت وعکس فعلی را با قبلی مقایسه کرد و در این مقایسه، تفاوت محسوس و قابل مشاهده است . حتی ممکن است فرد اصلا وزن کم نکرده باشد ولی کاهش سایز دارد .

بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران

در مقایسه با عمل لیپوساکشن و دیگر روش های جراحی، کرایولیپولیز کاملا روش غیرتهاجمی است و به بی هوشی و بی حسی نیاز ندارد. فقط در موارد نادری کبودی بعد از کرایولیپولیز ایجاد می شود که ان هم به راحتی ظرف چند روز برطرف می شود و مهمترین ویژگی کرایولیپولیز این است که فرد بعد از انجام این روش به راحتی به فعالیت های عادی روزانه خود بازمی گردد. نکته قابل توجه این است که بعد از کرایولیپولیز ، به هیچ وجه سطح چربی خون افزایش نمی یابد.

کلینیک تخصصی پوست و مو ایوا؛ مرکز بهتر کرایولیپولیز

کلینیک تخصصی پوست و مو ایوا با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بهره گیری از تیم پزشکی متخصص و حرفه ای با استفاده از مجهز به اتاق عمل پیشرفته و بهره مندی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در محیطی لوکس و vip آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. زیبا ترسیم رویایی زیبا

خدمات :

لاغری موضعی : کرایولیپولیز ، درمان سلولیت ، لباس لاغری ، چربی سوزی با حرارت ، مزوتراپی یا چربی سوز

بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران

خدمات زیبایی : شامل بوتاکس ، ژل ، مزوتراپی ، میکرونیدلینگ ، هایفوتراپی ، رفع تتو

خدمات لیزر موهای زائد : کندلا و دایود

ادرس : تهران ، خیابان شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک 45 ، واحد 4

تلفن تماس :

09012609112 ( واتساپ )

09391818117

02122870831

02122870828

افرادی که با انجام ورزش و رژیم غذایی سالم نمی توانند چربی سفت و یا سلولیت برخی از نواحی بدن خود را از بین ببرند، می توانند از روش کرایولیپولیز استفاده کنند. افراد می توانند در نواحی مانند بازوها، شکم و پهلو، ران ها و باسن از این روش استفاده کنند. افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف می باشند افراد مناسبی برای انجام کرایولیپولیز نیستند و همچنین افرادی که دارای بیماری های خاص هست نباید قبل از انجام این روش با پزشک خود صحبت کنند.

افرادی که باردار هستند و یا برای بارداری اقدام کرده‌اند و در مرحله شیردهی می باشند کاندیدای نا مناسبی برای انجام این روش هستند و همچنین کسانی که دارای اختلالات اضطرابی شدید، بیماری های درد مزمن، مشکلات خونریزی که خون را رقیق می کنند، مشکلات پوستی مربوط به سیستم ایمنی مانند اگزما، زخم تازه در نواحی مورد نظر، مشکلات پوستی التهابی مانند کهیر می باشند نباید برای انجام این روش اقدام کنند و حتماً قبل از انجام این روش مشکلات خود را با پزشک در میان بگذارند.

بهترین مرکز کرایولیپولیز در تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید