در پایتخت کلینیک‌های زیبایی بسیاری فعال است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در تهران بدانید.

بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در تهران

سلام نو پلاس: امروزه استقبال و تقاضای انواع روش های جوانسازی نسبت به قبل افزایش زیادی پیدا کرده است. افراد همیشه خواستار بهترین روش‌های جوانسازی خانگی و دستگاهی هستند تا بهترین نتیجه را بگیرند. تغییرات پوست با افزایش سن اجتناب ناپذیر است. با افزایش سن، یک سری تغییرات از جمله چروک، لک، افتادگی وشلی در پوست اتفاق می‌افتد که قابل درمان است.

جوانسازی با انواع روش ‌های تهاجمی و غیرتهاجمی دستگاه‌ها و لیزرهای جوانساز انجام می‌گیرد که بهبود کیفیت پوست،لیفت،پاکسازی، کلاژن‌سازی و جوانسازی را به دنبال دارد. روش‌های تهاجمی معمولا بدون نقاهت و یا دارای نقاهت کم است. بدین صورت فرد بلافاصله بعد از انجام کار می‌تواند به فعالیت های روزانه بپردازد.

چند خدمات مهم در کلینیک های زیبایی

۱- لیزر موهای زائد یکی از مهمترین و کاربردی ترین خدمات کلینیک های زیبایی، لیزر موهای زائد است.

۲- بوتاکس خدمات درمان و پیشگیری از پیری در کلینیک های زیبایی با تزریق بوتاکس انجام میشود. تزریق بوتاکس باید توسط پزشک متخصص و با مواد اصل انجام شود.

بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در تهران

۳-تزریق ژل در چین و چروک های عمیق تزریق ژل صورت میگیرد. این نوع از خدمات زیبایی باید در کلینیک های معتبر و با دقت زیاد انجام گیرد تا عوارضی همچون عفونت و یا جابجایی ژل صورت نگیرد.

۴- کاشت ابرو یکی دیگر از خدمات زیبایی صورت پذیرفته در کلینیک های زیبایی کاشت ابرو برای افرادی که مشکل ریزش و یا کم پشتی ابرو دارند.

۵-کاشت مو کسانی که مشکل ریزش مو و یا کم پشتی مودارد میتوانند با مراجعه به کلینیک های زیبایی با جدیدترین روش های کاشت مو اقدام به کاشت مو کنند.

۶- تزریق چربی تزریف چربی به منظور جوانسازی پوست انجام می شود معمولا در این روش چربی از دیگر نواحی بدن گرفته میشود و به صورت تزریق میشود. این روش حتما باید توسط متخصص انجام شود.

۷- جوانسازی پوست روش های جوانسازی پوست متناسب با نیاز شما انتخاب میشوند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

در روش هایفوتراپی از امواج فراصوت استفاده می‌شود این امواج باعث تحریک کلاژن سازی پوست می‌شوند و پوست را جوان خواهد کرد.

بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در تهران

امواج رادیوفرکوئنسی یا آر اف فرکشنال با انتقال انرژی از طریق سوزنهای بسیار ریز بر لایه های زیرین پوست صورت می‌گیرد و معمولا برای رفع جای جوش و آکنه انجام میگیرد.

در روش کربوکسی تراپی مقادیری از گاز دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می‌شود. گاز کربن دی اکسید باعث تحریک خونرسانی و فعال کردن واکنش‌های ترمیمی پوست می‌شود.

نمونه هایی دیگر از روشهای جوانسازی که در کلینیک های پوست قابل انجام می‌باشند؛ عبارتند از: لایه برداری شیمیایی، لیزر درمانی، جوانسازی نوری، مزوتراپی، پی آر پی.

کلینیک های بهتر پوست و زیبایی در تهران

۱.کلینیک زیبایی ایران هایفوپوست دکتر سوسن احمدی

بدون اغراق می‌توان گفت کلینیک زیبایی دکتر سوسن احمدی نیاوران، پیشرفته ترین کلینیک زیبایی تهران است. در این کلینیک از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای انجام خدمات زیبایی استفاده می‌شود و دارا بودن کادر مجرب و با مهارت در کنار بهترین دستگاه‌ها؛ کلینیک ایران هایفو نیاوران را به بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران تبدیل کرده .

بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در تهران

در این مرکز تمامی خدمات زیبایی به زیبا جویان ارائه می‌شود و از جمله این خدمات می‌توان به ترزیق و پیوند چربی، لیزر به منظور جوانسازی پوست صورت، تزریق ژل و زاویه‌سازی صورت، بوتاکس، خدمات زیبایی به منظور رفع اسکار باقی مانده از تتو اشاره کرد.

کلینیک زیبایی ایران هایفو با وجود اینکه در منطقه شمالی تهران واقع شده، هزینه‌های متعادل دارد و در این مرکز مجهز خبری از هزینه‌های تعجب‌آور برای خدمات زیبایی نیست!

برای دریافت مشاوره رایگان هم می‌توانید با کلینیک هایفو تماس گرفته و کادر متخصص این مجموعه آماده راهنمایی شما عزیزان هستند.

آدرس: تهران، نیاوران، مژده، خیابان مقدسی نبش امیر احمدی زمانی، پلاک ۲ واحد ۲

۲.کلینیک زیبایی بلوتاچ (رویای آبی)

از کلینیک زیبایی بلوتاچ هم می‌توان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کلینیک زیبایی تهران یاد کرد. این کلینیک در ونک واقع شده و سطح رضایت زیبا جویان از خدمات زیبایی کلینیک زیبایی بلوتاچ بالا است. بیشتر خدمات زیبایی از جمله خدمات زیبایی پوست و مو، خدمات مشاوره تغذیه و لاغری، جراحی‌های جوانسازی، زیبایی، لیفت پوست، تزریق فیلر و… در این کلینیک انجام می‌شود.

بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در تهران

از جمله نقاط مثبت کلینیک زیبایی بلوتاچ می‌توان به مجهز بودن و برخورداری از کادر ماهر و مجرب اشاره کرد. این کلینیک زیبایی دارای خدمات مشاوره رایگان است و برای دریافت مشاوره با شماره کلینیک تماس گرفته یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شاد، بن بست باغ سرا، پلاک ۷

۳.کلینیک زیبایی کالین

کلینیک زیبایی کالین هم یکی از بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران است که رضایت زیبا جویان از خدمات آن بالا هست، که این مورد نشان‌دهنده بالا بودن کیفیت خدمات زیبایی این کلینیک می‌باشد. منظم بودن و داشتن تخصص و مهارت دو ویژگی اصلی پزشکان و تکنسین این کلینیک زیبایی است.

مهم‌ترین خدمات زیبایی ارائه شده در این مرکز عبارت هست از: درمان بیماری‌های بانوان، انجام تست پاپ اسمیر، درمان زگیل تناسلی به صورت کاملاً تخصصی، انجام خدمات زیبایی نظیر بوتاکس برای رفع خطوط اخم و خط خنده، لیزر موهای زائد، خدمات لیفت و جوانسازی پوست صورت.

بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در تهران

هزینه خدمات زیبایی در کلینیک کالین که می‌توان گفت یکی از بهترین کلینیک های زیبایی تهران است، معقول بوده و قیمت مناسب در کنار کادر مجرب کلینیک کالین را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد تبدیل می‌کند. برای دریافت مشاوره زیبایی به صورت رایگان می‌توانید تماس بگیرید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی خیابان مجد، پلاک ۱۰، طبقه چهارم، واحد ۱۲

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید