مراجعه به آرایشگاه خوب بسیار مهم است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین آرایشگاه مردانه شرق تهران بدانید.

بهترین آرایشگاه مردانه شرق تهران

سلام نو پلاس: اگر به صورت محلی به خدمات یک آرایشگاه مردانه شرق تهران دقت نظر نماییم، آشنایی با آخرین مدل های موی مردانه و مدرن ترین متد های اصلاح مو یک امر بسیار ضروری است. در حقیقت یک آرایشگاه خوب باید پرسنلی کاملا متخصص و مجرب در خدمت داشته باشد تا بتواند هر فرد با هر سلیقه ای را از خدمات خود راضی نگه دارد. معمولا جوانان به مدل های جدید کوتاه کردن مو علاقه و اقبال زیادی نشان می دهند. بچه های مدرسه ای باید مویشان طوری کوتاه شود که با قوانین و مقررات مدارس منافاتی نداشته باشد. همچنین افراد با سنین بالاتر نیز معمولا مدل های سنگین و کلاسیک که وقار بیشتری را نمودار می کند برای موهای خود ترجیح می دهند. از این رو یک آرایشگاه خوب باید پرسنلی داشته باشد که بر اساس خواست هر فردی، موی وی را کوتاه نمایند. همچنین بعضا برخی مشتری ها دست آرایشگر را باز می گذارند. اینجاست که تجربه و تخصص آرایشگر ها به خوبی نشان داده می شود.

بهترین آرایشگاه مردانه شرق تهران

در چنین مواقعی آرایشگر بر اساس شرایط سنی و شغلی مشتری و همچنین با در نظر گرفتن شکل و ابعاد صورت وی باید مدلی مناسب برای کوتاهی موی فرد مورد نظر برگزیند.

چند آرایشگاه مردانه بهتر در شرق تهران

آرایشگاه مردانه مستر کات

آرایشگاه مردانه مسترکات، یکی از با سابقه ترین سالن های آرایش در منطقه است که به عنوان سالن های تخصصی داماد نیز فعالیت دارد. این آرایشگاه، با بهره مندی از تکنیک های روز و مواد اولیه با کیفیت بالا، بهترین خدمات را ارائه کرده و مجهز به تجهیزات پیشرفته ای است که بتواند بهترین عملکرد را در سرویس دهی خود ارائه کند. ضمن آنکه پرسنل متعهد آن باعث شده است تا بهترین آرایشگاه مردانه در شرق تهران مطرح بوده و با استفاده از تخصص آرایشگران ماهر و گریمورهای حرفه ای خود، به عنوان بهترین آرایشگاه داماد در شرق تهران نیز شناخته شود. می توانید مشاوره های لازم را از کارشناس آرایشگاه مسترکات دریافت کنید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه والی نژاد، پلاک ۳۲، طبقه ۴، واحد ۳

تلفن: ۰۹۱۰۷۸۷۸۲۷۷

بهترین آرایشگاه مردانه شرق تهران

آرایشگاه مردانه رز سیاه

آرایشگاه مردانه رز سیاه، یکی دیگر از بهترین سالن آرایش مردانه شرق تهران است که با بهره مندی از روش های نوین آرایشگری، خدمات اصلاح موی مردانه، حالت دادن به مو، پاکسازی پوست، کراتینه و بوتاکس کردن، رنگ کردن مو آقایان و اصلاح صورت را ارائه می نمایند که تماما بر اساس دانش جدید و تجربیات حاصله بوده و با قیمتی مناسب ارائه می شود. می توانید خدمات با کیفیت این آرایشگاه مردانه خوب را با خیالی آسوده دریافت نمایید.

آدرس: تهران، تهرانپارس، فلکه اول، خیابان ۱۴۴ شرقی، ساختمان ایرانیان، پلاک ۲۹

تلفن: ۰۲۱۷۷۷۲۶۱۵۹

آرایشگاه مردانه حامد

از دیگر آرایشگاه های ممتاز در این منطقه، آرایشگاه مردانه حامد است که در محیطی آرام و مجهز، فعالیت های آرایشگری خود را ارائه می نماید.

این که از بهترین آرایشگاه مردانه در شرق تهران است، خدماتی به روز شده و در سطح کیفی بالا را به کمک پرسنل مجرب و آزموده خود ارائه می کند. می توانید خدماتی همچون کوتاهی مو با جدیدترین مدل ها بر اساس استایل خود را انتخاب کرده و برای رنگ کردن تخصصی موهای مردانه، از خدمات این سالن آرایش، بهره مند شوید.

بهترین آرایشگاه مردانه شرق تهران

ضمن آنکه آرایشگاه مردانه حامد، به عنوان بهترین آرایشگاه داماد در شرق تهران نیز شناخته شده است و از بهترین و حرفه ای ترین گریمورهای این منطقه بهره می برد.

آدرس: تهران، تهرانپارس، فلکه سوم، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین سجده ای و مظفری، جنب مسکن معراج، پلاک ۵۶۱

تلفن: ۰۹۱۹۸۹۲۰۸۱۹

آرایشگاه‌های بهتر مردانه شرق

آرایشگاه مردانه چلسی

آرایشگاه مردانه چلسی یکی دیگر از آرایشگاه های داماد خوب در شرق تهران است. این آرایشگاه با کادری مجرب و حرفه ای، خدمات مختلفی مانند اصلاح مو، کوتاهی مو، گریم و … را به داماد ها ارائه می دهد. آرایشگاه مردانه چلسی همچنین دارای محیطی شیک و مدرن است که می تواند به داماد ها کمک کند تا در روز عروسی خود احساس آرامش و راحتی کنند.

آدرس: اجاره دار (خواجه نظام الملک) – خیابان شیخ صفی – پلاک 118

شماره تماس: 77565297

آرایشگاه مردانه تاپ کات

آرایشگاه مردانه تاپ کات یکی دیگر از آرایشگاه های داماد خوب در شرق تهران است. این آرایشگاه با کادری مجرب و حرفه ای، خدمات مختلفی مانند اصلاح مو، کوتاهی مو، ریش تراش، گریم و … را به داماد ها ارائه می دهد. آرایشگاه مردانه تاپ کات همچنین دارای محیطی شیک و مدرن است که می تواند به داماد ها کمک کند تا در روز عروسی خود احساس آرامش و راحتی کنند.

بهترین آرایشگاه مردانه شرق تهران

آدرس: مدنی (نظام آباد) – خیابان نظری – پلاک 12/1

شماره تماس: 77558017

آرایشگاه داماد آس

مجموعه آرایشگاهی ” آس” در منطقه تهرانپارس، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه‌های آرایشگاهی مردانه در شرق تهران، با امکانات متعدد، به ویژه با داشتن انواع سالن‌های آرایشگاهی، به عنوان یک مقصد برتر در این حوزه شناخته می‌شود. این مجموعه نه تنها دارای سالن عمومی آرایشگاهی است، بلکه سالن‌های ویژه‌ای نیز دارد که شامل سالن VIP، سالن آرایش داماد و همچنین سالن آرایش کودک می‌شوند.

در آرایشگاه ” آس”، تیمی از کارکنان مجرب و متخصص با سابقه در زمینه آرایش مردانه، گریم و آرایش کودک، تحت رهنمودهای محمد کاشانی، به ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان گرامی می‌پردازند.

مجموعه آرایشگاهی AS در منطقه تهرانپارس، خدمات آرایشی حرفه‌ای برای آقایان را ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به پاکسازی پوست، کراتینه مو، خدمات تخصصی آرایش و گریم داماد، ماساژ مو، جوان‌سازی پوست و خدمات ویژه آرایش کودک اشاره کرد که در سالن‌های متعدد آرایشگاه آس ارائه می‌شوند.

بهترین آرایشگاه مردانه شرق تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید