امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ قیمت انواع سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و سکه کاهش یافت.

کاهش ۲۲۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار | الان طلا و سکه بخریم خوب است؟
به گزارش سلام نو؛ دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۳۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۳۲۳ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۶۷ تومان کشف قیمت شد.

دلار امروز در ‌ صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۹۳۶ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۳۲۲ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۱۳۱ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، قیمت دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۸ هزار ۶۵۰ تومان اعلام شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۱۶۵ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان دادوستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۶۷ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار امروز با افت ۱۷۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه با افت ۱۳۰ هزار تومانی نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۲۷ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۱۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با کاهش ۲۵ صدم درصدی، ۱۹۰۲ دلار معامله شد.

اکنون زمان مناسبی برای خرید طلا هست یا خیر؟

یک کارشناس بازار طلا درباره وضعیت بازار در روزهای آینده توضیح داد.

محمد کشتی‌آرای، رییس اسبق اتحادیه طلا و سکه اعتقاد دارد: در بازار داخلی با توجه به اراده بانک مرکزی و توضیحات رییس کل این بانک درباره مسایل اقتصادی، پیش‌بینی می‌شود نرخ ارز کاهشی باشد و در نتیجه این کاهش نرخ ارز و اونس جهانی، به طور قطع افزایش قیمت نخواهیم داشت.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از این، محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی در روزهای پایانی هفته گذشته اعلام کرد به زودی خبرهای خوب ارزی در مورد پول های بلوکه شده منتشر خواهد شد.

در این فضا، نیویورک تایمز در گزارشی، مدعی شد که مطابق با توافق حاصله میان ایران و آمریکا، ۵ زندانی آمریکایی در ازای آزادی چند زندانی ایران و دسترسی تهران به ۶ میلیارد دلار برای اهداف بشردوستانه، اجازه ترک ایران را پیدا خواهند کرد.

این خبر بلافاصله از سوی وزارت امور خارجه در بیانه‌ای تایید شد. در بیانه وزارت امور خارجه در خصوص توافق اخیر ایران و آمریکا آمده است: فرآیند آزادسازی چند میلیارد دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران که برای چند سال به‌طور غیرقانونی در کره‌جنوبی توسط آمریکا توقیف شده بود، آغاز شد. ایران تضمین‌ لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود در این خصوص را دریافت کرده‌ است./اعتمادآنلاین

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید