عکس های دیدنی و جالب هنرمندان معروف ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی ان‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است .

عکس هنرمندان مشهور ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی

به گزارش سلام نو، این روزها که بازار جراحی‌های زیبایی داغ داغ است اکثر مردم با وسواس تمام تمایل دارند مانند هنرپیشه‌های معروف و فلان مدل زیبا، بی‌نقص و جذاب باشند.

تب عمل های زیبایی در بین بازیگران زن و مرد ایرانی هم بالا است و شمار زیادی از بازیگران زن ایرانی با انجام عمل های زیبایی از این رو به آن رو شده اند.

محسن یگانه

محسن یگانه

محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس، خواننده است دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در ترم شش است.

رگ خواب دومین آلبوم مجوز دار وی در مرداد 1389 روانه بازار شد، ترانه سر آلبومی این آلبوم با نام سکوت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و محبوب‌ ترین آهنگ سال ۱۳۸۹ شناخته شد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران ، مجری و برنامه ساز است فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد.

سال 1383 برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه از سال 1384 وقتی 23 ساله بود با اجرای برنامه جزر و مد دیده شد تا اینکه برنامه ماه عسل را سال 1386 شروع کرد و به شهرت رسید.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۶۲ در تهران می باشد .او در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده است و هم چنین در کلاس های آزاد بازیگری دوره های بازیگری را گذرانده است.

اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا نام دارد . از دیگر فیلم های او می توان طلا , میلیونر میامی , میوه ممنوعه و در چشم باد را نام برد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر و تهیه کننده کشورمان است که متولد 18 تیر 1359 در تهران است. 

این بانوی هنرمند کشورمان فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. 

نیوشا ضیغمی  فعالیت هنری خود را از سال 1382 آغاز کرده است. نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 1389 و سی سالگی با آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان ازدواج کرد.

نیوشا ضیغمی در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شده و دخترش لنا به دنیا آمد.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران ، بازیگر و فعال اجتماعی است فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد.

او در 24 سالگی با سریال «زیر سایه همسایه» بازیگری را شروع کرد. آخرین تجربه بازیگری ایشان در 47 سالگی با نقش «زلیخا» در سریال یوسف پیامبر بود و حالا مدیر بنیاد نیکوکاری «کمک» می باشد و تجربه دو زندگی ناموفق را هم دارد.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1367 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید.

شیلا خداداد

شیلا خداداد

شیلا خداداد متولد 14 آبان 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد می باشد که در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و حالا بجز بازیگری کار ترجمه می کند و همسرش هم پزشک است.

فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد.

او در 20 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا از دو ازدواج خود 1 فرزند دارد و می گوید ترجیح می دهد کم کار باشد. او در یک خانواده پنج نفره با دو خواهر و یک برادر رشد کرده است.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی زاده 14 خرداد سال 1358 در شهر همدان است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

هانیه دیپلم علوم تجربی دارد و کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را دارد.

او نخستین بار در فیلم سگ کشی بهرام بیضایی حضور پیدا کرد.

شهنام شهابی

شهنام شهابی

شهنام شهابی متولد 17 اردیبهشت 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد واحد بوشهر می باشد که تجربه حضور در رادیو رو هم دارد و علاوه بر بازیگری خوانندگی هم می کند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید