سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری در صفحه شخصی اینستاگرامش ویدیویی از جشن تولد مشترک دخترش پناه و امیر رضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون را منتشر کرد.

جشن تولد مشترک پناه دختر شاهرخ استخری و امیررضا دلاوری در ترکیه + فیلم

به گزارش سلام نو، امیررضا دلاوری متولد 17 مرداد 1355 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

اوتا دیپلم بیشتر درس نخواند اما از 18 سالگی با تئاتر شروع و سپس در 19 سالگی جلوی دوربی رفت و حالا در نواختن سازهای تار و تمبک نیز مهارت دارد.

دلاوری سال 1373 وقتی 18 ساله بود از طریق یکی از دوستانش به تئاتر شهر معرفی شد تا نمایشی را برای آموزش و پرورش منطقه 10 کار کند اما این نمایش مجوز نگرفت او سپس با تئاتر های مختلف بروی صحنه رفت تا اینکه سال 1374 در یک کلیپ موسیقی از ساخته های مسعود آب پرور بازی کرد.

دلاوری در نهایت با معرفی آقای مسعود آب پرور (نویسنده و کارگردان) اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را با حضور در سریال «مهر خوبان» در سال 1374 تجربه کرد .

او سپس با فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 نیز وارد سینما شد.

دلاوری از سال 1385 با سریال ما چند نفر دیده شد و سال 1392 با سریال هوش سیاه دو به شهرت رسید و با مچموعه آنام و گشت پلیس سال 97 به شهرت رسید.

امیررضا دلاوری در سال 1386 وقتی 31 ساله بود با خانم الهام مرادی ازدواج کرده که حاصل آن تنها یک دختر بنام دیار متول سال 1388 است.

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

امیررضا دلاوری

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید