۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: 55456920

براثر انفجار پمپ بنزین در داغستان روسیه تاکنون ۲۵ تن جان خود را از دست داده و ۶۶ تن دیگر آسیب دیده‌اند.

۲۵ کشته در انفجار پمپ بنزین

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقامات جمهوری خودمختار داغستان روسیه اعلام کردند براثر انفجار پمپ بنزین تاکنون ۲۵ تن جان خود را از دست داده و ۶۶ تن دیگر آسیب دیده‌اند.

 پزشکان اورژانس حاضر در منطقه انفجار پمپ بنزین در داغستان روسیه گزارش دادند تاکنون این انفجار منجر به کشته شدن حداقل ۲۵ نفر از جمله سه کودک و زخمی شدن ده‌ها نفر شد.

براساس گزارش خبرگزاری روسی اینترفاکس، مقامات اعلام کردند آتش‌سوزی دوشنبه شب در یک تعمیرگاه خودرو در کنار جاده‌ای در ماخاچ‌کالا، پایتخت داغستان، واقع در دریای خزر آغاز شد و باعث سرایت انفجار به یک پمپ بنزین مجاور شد. یک شاهد عینی به خبرگزاری رویترز گفته است که شرایط مانند یک جنگ است.

خبرگزاری ریا به نقل از ولادیمیر فیسنکو، معاون وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد که تعداد مجروحان به ۶۶ نفر رسیده است که حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است. به گزارش وزارت بهداشت داغستان، سیزده تن از مجروحان کودک هستند. وزارت شرایط اضطراری روسیه در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام اعلام کرد که یک هواپیما برای انتقال مجروحان شدید به مسکو به ماخاچ کالا اعزام شده است.

سرگئی ملیکوف، رئیس اداره داغستان در تلگرام گفت که این انفجار در ساعت ۲۱:۴۰ (۱۸:۴۰ به وقت گرینویچ) دوشنبه شب روی داد. وی گفت: دلایل و نوع انفجار روشن شدن است. یک شاهد به نقل از روزنامه روسی ایزوستیا گفت: آتش از منطقه‌ای که خودروها در آن پارک شده بودند آغاز شد و به پمپ بنزین سرایت کرد و پس از انفجار همه چیز روی سرمان افتاد، دیگر چیزی نمی‌دیدیم.

ویدئویی که توسط خبرگزاری ریا در تلگرام منتشر شده است، شعله‌های آتش را نشان می‌دهد که از یک ساختمان بلند می‌شود و به دنبال آن یک انفجار مهیب رخ می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید