حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده و بلافاصله دستگیر شده بود، در اختیار بازپرس قرار گرفته و بازجویی و تحقیقات از او در حال انجام است.

بازداشت ۱۰ فرد مظنون به همکاری در حمله تروریستی به شاهچراغ

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۱۰ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی آخرین وضعیت پرونده حمله تروریستی شب گذشته به حرم شاهچراغ ظهار کرد: تاکنون و با تحقیقات صورت گرفته ۱۰ نفر مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شده‌اند.

 وی افزود: تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده و بلافاصله دستگیر شده بود، در اختیار بازپرس قرار گرفته و بازجویی و تحقیقات از او در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: متأسفانه حال یکی از مجروحان حادثه شب گذشته وخیم اعلام شده است.

روز ۲۲مرداد ۱۴۰۲خبرگزاری‌ها از تیراندازی دوباره در شاهچراغ خبر دادند. بر اساس گزارش های تاییدشده تاکنون یک نفر شهید و ۸ تن مجروح شده اند. همچنین یکی از ضاربین دستگیر شده و فرد دیگر فعلاً متواری است. چند ماه پیش نیز حمله دیگری در حرم شاه‌چراغ باعث شهادت ۱۳ نفر از هم‌وطنانمان شده بود. صداوسیما اعلام کرد که داعش مسئول این حمله است. الجزیره هم از قول منابع ایرانی گفت که تروریست ها ایرانی نبوده اند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید