رییس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، اظهار کرد: ناامن سازی کشورو مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.

قالیباف: ناامن‌سازی ایران کار همیشگی دشمنان است / مسببان حادثه شاهچراغ‌(ع) باید به اشد مجازات برسند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت یک نفر و مجروحیت جمعی از خادمان معزز و هموطنان شریف در این بارگاه منور شد را شدیداً محکوم می‌کنم و برای شهید این حادثه رضوان الهی، برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

وی بیان کرد: ناامن سازی کشور و بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته و با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است. ملت مؤمن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارد همچون گذشته مرتکبان این جنایت دردناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برساند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرارسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور پیروزی مقاومت اسلامی و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم قاتل صهیونیستی است را گرامی می‌دارم. انقلاب تاریخ ساز امام خمینی (ره) امنیت کشور ایران را تضمین کرد و به مردم ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان قدرتمند ساخت.

وی تاکید کرد: مقاومت اسلامی فرزند برومند انقلاب اسلامی بوده و فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و شهید ابومهدی مهندس ستارگان آسمان مقاومت و الگوی تمام جوانان هستند. به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان، فلسطین، عراق و یمن، افغانستان و سوریه درود می‌فرستم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید