در ویدیو زیر شاهد تصاویری از خونسردی باورنکردنی یک مشتری در هنگام وقوع سرقت مسلحانه از رستورانی در اکوادور خواهید بود.

غذا خوردن عجیب مشتری گرسنه در رستوران هنگام وقوع سرقت مسلحانه + فیلم
به گزارش سلام نو، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، خونسردی عجیب مشتری اکوادوری یکی از رستوران‌های این کشور را به تصویر کشیده است.

این ویدئو که واکنش خونسردانه یک مشتری را در لحظه وقوع سرقت مسلحانه در رستورانی در اکوادور را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

این ویدئو نشان می‌دهد که نه تنها حضور سارق مسلح در این رستوران، مرد را دچار ترس و وحشت نکرده، بلکه او با خونسردی خاصی اقدام به خوردن غذای خود در مقابل سارق کرده است.

این مشتری در حالی که سارق اسلحه خود را روی دیگر مشتریان گرفته بود بدون آنکه دچار ترس و وحشت شود به خوردن غذای خود ادامه داد.

در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده، در ابتدای در حالی که این مشتری و تعدادی دیگر از مشتریان در رستوران حضور دارند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یک سارق که کلاه آبی بر سر دارد وارد رستوران شده و با بیرون آوردن اسلحه خود مشتریان را تهدید به تحویل کیف‌ها و موبایل‌هایشان می‌کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که حاضران در رستوران به دلیل ترس و وحشت بلافاصله اقدام به اجرای خواسته سارق می‌کنند، اما این مرد همچنان روی صندلی خود نشسته و به خوردن غذا ادامه می‌دهد.

گفتنی است؛ هنوز مکان دقیق وقوع این سرقت مشخص نشده، اما خونسردی عجیب این مشتری مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید