ایران خودرو در دور جدید تحویل این خودروی چینی مونتاژی خود قصد دارد تا آن را در پنج رنگ به خریداران تحویل دهد. این رنگها عبارتند از سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای و ذغالی.

ایران خودرو با این خودرو خریدارانش را سورپرایز کرد!

به گزارش سلام نو، ایران خودرویی ها برای تحویل هایما S۷ پلاس فراخوان منتشر کردند. ایران خودرویی ها در اولین دور از فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش در سال ۱۴۰۲ حضور داشتند. هایما S۷ پلاس یکی از محصولاتی بود که توسط مدیران فروش این خودروساز در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

ایران خودرو با انتشار اطلاعیه از عرضه هایما S۷ پلاس در پاییز سال جاری خبر داد. ایران خودرو قصد دارد تا این محصول مونتاژی خود را به متقاضیانی تحویل دهد که در دور اول فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی شرکت کرده و برای این خودروی SUV (شاسی بلند) نام نویسی کرده بودند. آبی های جاده مخصوص برای آن دسته از متقاضیانی که موعد تحویل این عضو خانواده هایما پاییز ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود، پیامک ارسال کرده اند. تحویل هایما S۷ پلاس برای خریداران این خودرو می تواند خبر خوبی باشد و آنها بعد از بیش از سه ماه که از نام نویسی برای خودروی مورد نظرشان گذشته می توانند آن را تحویل گیرند.

ایران خودرویی ها از متقاضیانی که پیامک دریافت کرده اند خواسته تا مبلغ حدود یک میلیارد و ۷ میلیون تومان را به حساب این خودروساز واریز کند و منتظر باشند که خودروی خود را در پاییز ۱۴۰۲ تحویل گیرند.

ایران خودرو در دور جدید تحویل این خودروی چینی مونتاژی خود قصد دارد تا آن را در پنج رنگ به خریداران تحویل دهد. این رنگها عبارتند از سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای و ذغالی.

با توجه به اینکه خودروسازان به طور معمول خودروهای ثبت نامی را در هفته چهارم آخرین ماه از هر فصل تحویل می دهند بنابراین ثبت نام کنندگان هایما S۷ پلاس در دور اول فروش سامانه یکپارچه با مکانیزم نوبت دهی باید در هفته پایانی آذر سال ۱۴۰۲ منتظر دریافت خودروی مورد نظر خود باشند. البته این احتمال نیز وجود دارد که مدیران فروش ایران خودرو این عضو خانواده هایما را زودتر از موعد پیش بینی شده به متقاضیان تحویل دهند.

بررسی قیمت هایما S۷ پلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار نشان می دهد این خودرو هم اکنون با قیمتی حول و حوش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد. بنابراین خریداران این خودرو سودی حدود ۳۴۰ میلیون تومانی را به حساب خود واریز می کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید