تصاویری از همسر زیبای پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر شد.

تصاویر جنجالی از همسر زیبای پژمان جمشیدی / نگار فرهمند کیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال که از سال ۱۳۹۰ وارد عرصه بازیگری شده؛ در سریال «زیرخاکی» ایفای نقش می کند، به تازگی در حال بازی در سری سوم این سریال است که به زودی در ایام عید این سریال از تلویزیون پخش خواهد شد، پژمان جمشیدی در بامداد بیستم اسفندماه میهمان تلفنی برنامه «سریالیست» بود، پژمان جمشیدی در این گفت و گوی تلفنی کمی صدایش گرفته بود و اظهار داشت که صدای گرفته اون به خاطر یکی از سکانس های هیجان انگیز در این سریال است. پژمان جمشیدی این گونه عنوان کرد که سریال «زیرخاکی ۳» یک سریال ۱۴ قسمتی بوده و در ایام عید و ماه رمضان پخش خواهد شد. پژمان جمشیدی در سینما نیز فعالیت های مختلفی داشته است.پژمان جمشیدی اخیرا در فیلم سینمایی دینامیت نقش آفرینی کرده است. او در این فیلم نقش متفاوت و گریم عجیبی را دارد که توانسته مخاطبان را به حیرت درآورد. همچنین او توانسته به خوبی از ایفای نقش آن برآید.

پژمان جمشیدی

این روزها، دو سلبریتی محبوب سینما و تلویزیون به نام های بهرام رادان و پژمان جمشیدی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. علاوه بر این، آن ها دوستان خوبی برا یکدیگر هستند و در فیلم "علفزار" که بهرام رادان تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت، پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر اصلی حضور داشت. بهرام رادان با مینا مختاری ازدواج کرده است و همسر آن بلاگر اینستاگرامی است، از آن طرف حرف هایی درباره همسر پژمان جمشیدی منتشر شده که او هم بلاگر است. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که نگار فرهمند همسر این بازیگر محبوب است.

نگار فرهمند متولد ۱۳۶۷ است بختیاری است. او فوق لیسانس مارکتینگ و لیسانس مدیریت تبلیغات از قبرس دارد. این روزها بلاگرها از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند و خانم فرهمند از این دست مستثنا نیست. این زوج اختلاف سنی بسیار زیادی با یکدیگر دارند، پژمان جمشیدی  متولد ۱۳۵۶ است و حدوداً ۲۰ سال از نگار فرهمند بزرگتر است.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

منبع:دیجی سرگرمی

کد خبرنگار: ۲۸
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مهتاب IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    1 0
    برای پژمان جمشیدی عزیزم آرزوی سلامتی و شادکامی دارم. انشالله که خوشبخت بشین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید